سریسین ابریشم, سریسین ابریشم طبیعی

مرکز توزیع سریسین ابریشم طبیعی

در حقیقت مرکز توزیع سریسین ابریشم طبیعی از جمله مراکز معتبری بوده که در توزیع این ماده طبیعی بی نظیر در سرتاسر ایران فعالیت می نماید.

به گونه ای که این مرکز توزیع، گونه های مختلف از سریسین ابریشم طبیعی را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار خواهد داد. از سویی دیگر شرکت توزیع سریسین ابریشم، با توزیع مستقیم این محصول، امکان دسترسی و خرید را، برای عموم مردم، فراهم می نماید.

مرکز توزیع سریسین ابریشم طبیعی

کاربرد سریسین ابریشم طبیعی

کاربرد سریسین ابریشم طبیعی

در واقع سیرین ابریشم طبیعی از جمله مواد پایه و اساسی در پیله کرم ابریشم بوده که از خواص فراوانی برخوردار می باشد. زیرا این ماده دارای ۱۲ نوع آمینو اسید بوده و از این از آن می توان در راستای ساخت محصولات مختلفی استفاده نمود.

از این رو در این بخش به بررسی کاربرد سریسین ابریشم طبیعی خواهیم پرداخت.

  • در حقیقت سریسین طبیعی جاذب خوبی برای آب و رطوبت می باشد، بنابراین از این ماده می توان برای ساخت انواع کرم های مرطوب کننده و دیگر محصولات آرایشی استفاده نمود.
  • از سویی دیگر سریسین در برخورد با پوست مقدار زیادی کلاژن آزاد می نماید. بنابراین استفاده از آن برای جلوگیری از پیری زودرس، رفع چین و چروک های پوست و سفت کردن پوست صورت و گردن بسیار مفید خواهد بود.
  • علاوه بر موارد گفته شده سریسین طبیعی به دلیل آمینو اسیدهای فراوانی که داشته، برای تقویت سیستم ایمنی بدن و حذف رادیکال های آزاد بسیار موثر می باشد. بنابراین می توان آن را برای تولید داروهای درمان سرطان به کار برد.
  • در ضمن سریسین به دلیل سازگاری بالایی که با بدن انسان دارد، می تواند، به جای فلز پلاتین در عمل های جراحی ارتوپدی در بدن قرار گرفته و به مرور زمان و بدون هیچ گونه عوارض جانبی جذب بدن گردد.

فروشنده سریسین ابریشم طبیعی

فروشنده سریسین ابریشم طبیعی

در واقع سریسین ابریشم طبیعی از مواد مفید و پرکاربردی بوده که همواره طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. البته لازم به ذکر است که این محصول با توجه به نوع کرم ابریشم و نحوه تولید از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که این امکان وجود دارد که افراد در زمان خرید این محصول، دچار تردید و سردرگمی گردند.

از این رو فروشنده سریسین طبیعی موظف می باشد که با گونه های مختلف از این محصول و روش صحیح استفاده از آن ها آشنایی داشته باشد. تا در این راستا بتواند نیاز خریداران را شناسایی کرده و محصول مورد نظرشان را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار آن ها قرار داده و همواره اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “مرکز توزیع سریسین ابریشم طبیعی

  1. حامد خوش اخلاق گفت:

    با عرض سلام، خداقوت و وقت بخیر.
    سریسین ابریشم تاثیر بسیار خوبی روی لطافت و حفاظت از پوست دارد.
    تشکر از مجموعه پری روی ابریشم گیلان جهت توزیع سریسین ابریشم طبیعی، مرغوب و اصل.
    قیمت رو هم اعلام کنید لطفا؟

  2. جلال حیدری گفت:

    ابریشم تولید شده از کرم ابریشم بومبیکس موری یک پروتئین طبیعی بوده که عمدتآ از پروتئین های سریسین و فیبروین ساخته شده است

  3. گیتا خیبر گفت:

    سریسین ابریشم یک پروتئین ماکرومولکولی طبیعی بوده که از کرم ابریشم بومبیکس موری گرفته می شود

  4. سهراب میری گفت:

    خاصیت پیله ابریشم برای پوست از بعد آبرسانی نیز بسیار مهم است. پیله های ابریشم همچنین به خوبی صورت را آبرسانی می کنند. همه ما در شرایطی قرار گرفته ایم که پس از استفاده از لایه بردارها متوجه شده ایم که پوستمان خشک است.
    واقعا هرکس استفاده کنه همیشه خرید میکنه

  5. رضایی گفت:

    سلام. وقت بخیر. حتی وقتی که صورتتون و شسته باشید وقتی این پیله ها رو روی صورتتون ماساژ بدین متوجه میشید که چقدر هنوز آلودگی ها به طور کامل از روی پوست پاک نشده. برای رسیدن به پوست خودتون حتماً از این پیله ها استفاده کنید. پایدار باشید

  6. حسین گفت:

    سلام
    پیله ابریشم کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آن می توان به تاثیر این ماده در ترمیم استخوان های شکسته اشاره کرد.با استفاده از پیله ابریشم نوعی انعطاف پذیرتر، قوی تر و کشش پذیر برای جایگزین پلاتین تولید کردند که در حفظ سلامت استخوان ها تاثیر بهتری دارد. همچنین این ماده پس از یک سال در بدن از بین رفته و جذب می شود و نیازی به جراحی دوم برای خارج کردن ان نیست.
     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *