سریسین ابریشم

مرکز عرضه سریسین ابریشم طبیعی

سریسین ابریشم یکی از الیاف طبیعی می باشد که دارای انواع پروتئین و اسید آمینه های ضروری است که در بسیاری از صنایع به خصوص صنعت نساجی استفاده می گردد. مرکز عرضه سریسین ابریشم طبیعی به صورت غیر حضوری محصولات خود را در تمام نقاط کشور ارائه می دهد. در صورت تمایل می توان به صورت عمده این محصول را خریداری کرد که کاملا به صرفه است.

مرکز عرضه سریسین ابریشم طبیعی

بهترین سریسین ابریشم طبیعی

بهترین سریسین ابریشم طبیعی بهترین سریسین ابریشم طبیعی از استحکام کششی بالا برخوردار بوده و در افزایش مقاومت و استحکام محصولات مانند پوشاک نقش بسیار ویژه ای دارد. این پروتئین موجب نرم شدن و افزایش استحکام بافت پوشاک می گردد و به همین منظور بسیار مورد توجه صنعت نساجی قرار گرفته است.

در برابر بسیاری از عوامل مانند حرارت و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. قابل شستشو بوده و می‌ توان در صورت نیاز آن را ضد عفونی کرد. دارای رنگ بندی متنوع و زیبا است و به جذابیت البسه کمک فراوانی می‌کند.

وزن بسیار سبکی دارد و قابلیت حمل و بارگیری آن بسیار آسان می باشد. این محصول از بهترین لاروهای کرم ابریشم به دست می‌ آید و در تولید آن هیچ گونه مواد افزودنی و ترکیبات شیمیایی به کار نرفته است.

کیفیت بسیار بالایی دارد و علاوه بر نساجی در صنایعی مانند داروسازی و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به طور گسترده به مصرف می رسد.

توزیع سریسین ابریشم طبیعی

توزیع سریسین ابریشم طبیعی این شرکت جهت توزیع سریسین ابریشم طبیعی از کادر مجرب و فروشندگان خبره برخوردار می باشد که مشتریان را از ویژگی ها و خصوصیات کالا آگاه می کنند. فروشندگان همه روزه در دسترس می باشند و به ثبت سفارش از سوی مشتریان می ‌پردازند.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاوران مربوطه به مشورت پرداخته و پس از آن به تهیه محصول اقدام نمایید. این محصول با فروش بالایی مواجه شده است و استقبال مصرف کنندگان و خریداران را به دنبال داشته است.

در روش عمده فروش محصول در تناژ بالا انجام می‌ شود و به تقاضای مشتریان به خوبی پاسخ داده می‌شود. در روش خرید غیر حضوری مشتریان نیاز به خروج از محل کار یا منزل خود ندارند و می‌ توانند به راحتی محصولات سفارش داده را در کمتر از چند روز در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

این کالا از تنوع بالایی برخوردار بوده و گزینه ‌های زیادی را پیش روی خریداران قرار می ‌دهد تا بتوانند آن را انتخاب کنند. به عرضه این محصول در بازار خارجی نیز پرداخته شده است و با استقبال بالا از سوی مشتریان خارجی مواجه گردیده است. با خرید عمده می‌ توان از نرخ های بسیار ویژه برخوردار شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *