سریسین ابریشم

مرکز توزیع سریسین ابریشم مرغوب

سریسین ابریشم نوعی پروتئینی است که از طریق کرم ابریشم ایجاد شود. این ماده طبیعی سرشار از پروتئین بوده و دارای هیجده نوع آمینه اسید است. این نوع از آمینه اسید ها دارای خواص فواید فراوانی می باشند و به همین علت از این ماده طبیعی از صنایع مختلف از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می گردد.

مرکز توزیع سریسین ابریشم مرغوب که به عنوان صادر کننده سریسین ابریشم نیز شناخته می شود برای رضایت مشتریان با کیفیت ترین محصول را به بازار عرضه می نماید.

مرکز توزیع سریسین ابریشم مرغوب

آشنایی با ویژگی های سریسین ابریشم مرغوب

آشنایی با ویژگی های سریسین ابریشم مرغوب همان طور که گفته شد سریسین محصولی است که از طریق کرم ابریشم تولید می گردد و دارای ارزش بالایی می باشد و سرشار از آمینه اسید های مفید می باشد. سریسین ابریشم دارای نوعی پروتئین می باشد که به آن فیبروئین گفته می شود که دارای فیبری قوی، نرم و براق می بشد. این محصول دارای ویژگی هایی می باشد که در این مطلب به آن می پردازیم.

از جمله ویژگی های بارز سریسین ابریشم تجزیه پذیری بالای آن می باشد. این امر سبب شده تا از این ماده در صنایع آرایشی و بهداشتی به خصوص لوازم آرایشی بانوان مورد استفاده قرار گیرد و در خواست انواع لوسیون و کرم های ترمیم کننده به عنوان متریال و ماده اصلی به کار برده شود. ترمیم کنندگی بالا و جذب سریع عامل هایی است که این ماده طبیعی دارد.

از دیگر ویژگی های سریسین ابریشم به استحکام بالای آن در کشش و انعطاف پذیری مثال زدنی آن اشاره نمود. از این ویژگی در صنایع نساجی و مهندسی بافت استفاده های زیادی می گردد. تولید نخ ابسیم از سریسین و با ترکیب نمودن این ماده با الیاف دیگر سبب می شود تا علاوه بر ظریف شدن الیاف، موجب بالا رفتن استحکام و مقاومت الیاف در برابر کشش است. همچنین سبک بودن سریسین ابریشم مرغوب از جمله ویژگی هایی است که در پزشکی به خصوص در بحث درمان بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

صادر کننده معتبر سریسین ابریشم مرغوب

صادر کننده معتبر سریسین ابریشم مرغوب صادر کننده معتبر سریسین ابریشم مرغوب برای جذب بازار های بین المللی بهترین و با کیفیت ترین محصول را به کشور های مختلف از جمله اروپا و آمریکا صادر می نماید. البته سریسین صادر شده به این کشور ها به دلیل مرغوبیت و داشتن استاندارد های لازم به عنوان یک برند معتبر شناخته شده و فروش فروش در این بازار ها دارد.

امروزه صادر کننده معتبر سریسین برای عرضه و توزیع گسترده محصول و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان و خریداران اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده و با عرضه بهترین سریسین ابریشم خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم نموده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *