شامپو ابریشم, شامپو ترمیم کننده مو

بازار فروش شامپو ترمیم کننده مو ابریشم

شامپو ترمیم کننده مو ابریشم یک شامپو بسیار طبیعی تولید شده از عناصر طبیعی مانند ابریشم و سایر منابع موجود در طبیعت می باشد. به دلیل تاثیر بسزایی که این شامپو در طی سالیان طولانی با مصرف مصرف کنندگان و تجربه آن ها داشته است خرید بسیار زیادی از این شامپو انجام شده که منجر به تولید آن در حجم وسیعی می شود.بنابراین بازار فروش این محصول در سالیان اخیر بسیار پررونق بوده است.

بازار فروش شامپو ترمیم کننده مو ابریشم

خواص شامپو ترمیم کننده مو ابریشم

خواص شامپو ترمیم کننده مو ابریشم همانطور که از نام این محصول مشخص است شامپو ترمیم کننده مو ابریشم ساخته شده از خواص ابریشم می باشد به همین جهت خواص بسیار زیادی که این شامپو دارد و همچنین ویژگی های خاصی که این محصول دارد را در این مطلب معرفی می کنیم و به بررسی و شرح این ویژگی ها می پردازیم.

اولین ویژگی این محصول ترمیم کنندگی آن می باشد تامین کنندگی یعنی اینکه اگر موی بر اثر رنگ کردن مکرر و بر اثر سوختن توسط دکلره کردن های مکرر ویا استفاده از اتو مو و یا با سشوار آسیب ببیند این شامپو قدرت این را دارد که به ترمیم موهای آسیب دیده و جلوگیری از آسیب بیشتر آن بپردازد.

به جهت این که ابریشم یک منبع طبیعی بسیار پروتئین می باشد و وجود این پروتئین و حجم قابل توجهی از آن که در شامپو ها وجود دارد موجب می شود که پروتئینی که مو لازم دارد به وسیله این نوع از شامپو به ساقه و ریشه مو برسد و مو از جهت داشتن پروتئین تغذیه شود. زیرا خود مو یک نوع پروتئین می باشد که با تقویت آن توسط شامپو های پروتئین شادابی و طراوت خود را به دست خواهد آورد.

از خواص دیگری که شامپوی ترمیم کننده مو ابریشم دارد کمک به رشد و تقویت دوباره موهای از دست رفته می باشد. زیرا همان طور که گفتیم مهم ترین عنصری که برای رشد مو لازم است در عصاره ابریشمی که در این شامپو وجود دارد موجود می باشد. بنابراین با استفاده از این شامپو موهای بسیار پرپشت و لطیف و خوش حالت خواهیم داشت.

قیمت شامپو ترمیم کننده مو ابریشم

قیمت شامپو ترمیم کننده مو ابریشم قیمت شامپو ترمیم کننده مو ابریشم عوامل بسیار زیادی همچون نوسانات بازار شامپو ابریشم،ابعاد تعیین شده برای این شامپو و حجمی که در ظرف در نظر گرفته شده برای این شامپو مورد استفاده قرار می گیرد،ترکیبات به کار گرفته شده در این محصول و سایر عوامل دیگر دارد. البته ناگفته نماند شامپو که ما در این مطلب به شما پیشنهاد کردیم یک شامپو بسیار مرغوب تهیه شده از ابریشم طبیعی میباشد که با قیمت بسیار مناسبی برای به دست آوردن رضایت خریداران به فروش می رسد.

دیدگاهی در مورد “بازار فروش شامپو ترمیم کننده مو ابریشم

  1. حامد خوش اخلاق گفت:

    با سلام، خداقوت.
    استفاده از این شامپو بدلیل وجود پروتٸین در آن باعث تقویت موهای آسیب دیده و رشد مجدد مو میشود.
    تشکر از مجموعه پری روی ابریشم گیلان جهت تولید و فروش شامپو ترمیم کننده مو ابریشم مرغوب، طبیعی و درجه یک.
    خرید این شامپو از این سایت خوب رو پیشنهاد میکنم.

  2. نیما ریسی گفت:

    سلام خداقوت اقا جلسه تایم و مکان اکی شده لطفا مفاد قرارداد که فرستادم رو بررسی فرمایید
    لطفا تاریخ انقضا بر روی کالا ها درج شود متشکرم

  3. تقسیمی گفت:

    یکی از مهمترین مواردی که همیشه در تهیه ی شامپو ابریشم اهمیت دارد ، تولید آن از ابریشم تازه است.

  4. سمیرا علی مردانی گفت:

    سلام خودم استفاده نکردم ولی اطرافیان این سایت و معرفی کردن و استفاده کرده بودند و راضی بودند

  5. زهره گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید
    اگر در معرض قرار گرفتن در شرایطی که در پایین ذکر شده هستید حتما از این شامپو استفاده کنید .بودن مداوم در زیر نور خورشید،اگر موهای خود را رنگ ، دکلره ، مش و هایلایت میکنید،استفاده مکرر از ابزار حرارتی مثل : اتو مو ، سشوار ، بابلیس و …، مصرف مواد شیمیایی برا استایل دادن به موها، اگر در آبی که کلر و نمک دارد شنا می کنید،اگر موخوره دارید،اگر مو هایتان تغییر حالت ار صاف به مجعد داده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *