پیله ابریشم

فروشنده پیله ابریشم ایرانی

پیله ابریشم ایرانی یکی از مرغوب ترین نوع پیله ابریشم در جهان می‌باشد. سالانه مقدار زیادی پیله ابریشم درجه یک و با کیفیت در سراسر کشور تولید و عرضه می‌گردد. متاسفانه تا چندی پیش اهمیت و خواص این محصول با ارزش در میان مردم شناخته نشده بود. اما امروزه افراد به خوبی از خواص مهم و تاثیرگذار آن بر زیبایی و پوست آگاه اند.
خوشبختانه در ایران علاوه بر تامین نیاز های داخلی، صادرات این محصول به خارج از مرز ها نیز صورت می‌گیرد و فروشندگان معتبری نیز در سراسر کشور موفق به فعالیت در این زمینه شده اند.

فروشنده پیله ابریشم ایرانی

خواص پیله ابریشم برای پوست

خواص پیله ابریشم برای پوست شاید شما هم متوجه این موضوع شده باشید که امروزه تمایل افراد در استفاده از محصولات طبیعی بیشتر از مواد شیمیایی و غیر طبیعی شده است. در زمینه زیبایی و پوست نیز به همین صورت است. استفاده از گیاهان و مواد ارگانیک و طبیعی علاوه بر تاثیر دائمی بدون ضرر و عوارض نیز می‌باشند.
در مورد محصولات زیبایی تنوع آن ها بسیار زیاد شده است و ممکن است هنگام انتخاب دچار سردرگمی شوید. محصول جدیدی که به تازگی معروف شده است پیله کرم ابریشم می‌باشد. قصد داریم در این مقاله خواص پیله ابریشم را به شما معرفی کنیم. اول از همه لازم است روش استفاده از این پیله ها را توضیح دهیم.
پیله ابریشم به رنگ سفید و توخالی می‌باشند. ساختار پیله ها مملو از پروتئین است یا به عبارتی پیله ها لیف های پروتئینی می‌باشند. انواع پروتئین ها از جمله؛ فیبروئین، سریسین  که شامل انواع مختلفی از آمینو اسید های مفید برای پوست می‌باشند.
برای استفاده از این پیله های سفید و توخالی کافی است چند عدد از پیله ها را درون آب داغ انداخته و 10 الی 15 دقیقه صبر کنید تا پیله ها کاملا خیس و مرطوب شوند. در فرآیند مرطوب شدن پیله ها پروتئین های آن آزاد شده و خاصیت خود را به دست می‌آورند. پس از خیس شدن، پیله ها را به آرامی بر روی پوست تمیز ماساژ دهید. خواص پیله ابریشم برای پوست شامل: کلاژن سازی و رفع چین و چروک پوست، خاصیت روشن کنندگی و سفید شدن پوست، لایه برداری، رفع لکه های پوستی، رفع خشکی پوست و بسیاری از خواص دیگری که می‌توان از این محصول فوق العاده به دست آورد. 

توزیع کننده پیله ابریشم ایرانی

توزیع کننده پیله ابریشم ایرانی توزیع پیله ابریشم ایرانی با کیفیت و مرغوب از مراکز معتبر و استاندارد صورت می‌گیرد. برای خرید این محصول می‌توانید به راحتی از طریق سایت های فروش موجود اقدام کنید. سایت پیش رو با فعالیت در زمینه توزیع پیله ابریشم با کیفیت و درجه یک ایرانی شما را در خرید این محصول یاری نماید. کافی است با برقراری تماس با کارشناسان فروش و کسب اطلاعات لازم  درباره ی محصول و قیمت به روز آن، خرید عالی و مطمئنی را  با مجموعه ما تجربه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *