پیله ابریشم

فروشنده پیله ابریشم تهران

شرکت فروش پیله ابریشم تهران، سال ها پیش با دریافت مجوز لازم از وزارت کشاورزی و اداره کل اصناف کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مرکز دارای 8 کارگاه با ظرفیت اسمی 300 هزار جعبه تخم نوغان بوده و سالانه بالغ بر 5000 جعبه کرم ابریشم تولید می‌کند.

این واحد طی سال های اخیر به انبار و خشک کردن پیله ها پرداخته و پیله های خشک شده را نیز با کمترین قیمت به فروش می‌رساند.

فروشنده پیله ابریشم تهران

روش استفاده از پیله ابریشم

روش استفاده از پیله ابریشم جهت آشنایی با روش استفاده پیله ابریشم، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین کاربرد های این محصول، جهت پاکسازی صورت است. ابتدا صورت خود را با آب گرم شست و شو داده و توسط پنبه خشک نمایید.  سه عدد از پیله ها را داخل آب جوش قرار دهید و منتظر بمانید تا بافت آن نرم شود. معمولا پس از 5 دقیقه، پیله ها آماده استفاده هستند. طی مدتی که منتظر نرم شدن آن ها هستید، صورت خود را با یک مرطوب کننده مناسب، مرطوب کنید. پس از آن که پیله ها را خارج کردید، یکی از آنها را توسط انگشت اشاره خود نگه داشته و بر روی پیشانی به آرامی ماساژ دهید. سپس با دو پیله ی دیگر، گونه ها را ماساژ داده و پس از یک ربع صورت خود را مجددا با آب ولرم بشویید. به مدت چهار هفته، هفته ای دو بار این کار را تکرار کنید. این محصول، برای از بین بردن جای جوش و تیرگی زیر چشم بسیار موثر است.

خوشبختانه شما می‌توانید با کمک این پیله ها، مو های خود را هم تقویت کنید. به این منظور، کافیست پس از استحمام، زمانی که هنوز مقداری رطوبت در پوست سر وجود دارد، پیله ها را به مدت 5 دقیقه در آب جوش انداخته و سپس آن را توسط انگشت اشاره به قسمت رستنگاه مو نزدیک کرده و به آرامی ماساژ دهید. ترکیبات حاوی پروتئین، گوگرد و مس موجود در پیله ابریشم سبب تقویت کراتین مو شده و از ایجاد شوره و نازک شدن مو جلوگیری می‌کند.

توزیع کننده پیله ابریشم تهران

توزیع کننده پیله ابریشم تهران شرکت توزیع پیله ابریشم تهران، به ارائه محصولاتی با کیفیت به کارگاه ها، کارخانه جات و صنایع وابسته پرداخته و از این رو توانسته است موجب رونق تولید و افزایش کارآفرینی گردد.  از جمله فعالیت های این شرکت آن است که خدمات فنی زیادی را جهت احداث نمودن توتستان و ساختن تلمبار کرم ابریشم انجام می دهد.

کیفیت و کاربرد وسیع این محصول، سبب جلب رضایت مشتریان خارجی شده و زمینه صادرات آن را فراهم نموده است. هر سال با توزیع این پیله ها به کشور های دیگر شاهد افزایش درآمد ملی بوده ایم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *