پیله ابریشم, پیله ابریشم برای پوست

معرفی خواص پیله ابریشم برای پوست

پیله ابریشم از جمله محصولات مراقبت پوست محسوب میشه که اثر معجزه آسایی بر پوست صورت به جا می گذارد. نرمی، لایه برداری، آبرسانی، سفت کنندگی و تسکین التهابات پوستی از جمله خواص پیله های ابریشم برای پوست هستند که آن را تبدیل به یک محصول طبیعی برای ارتقا سلامت پوست کرده است.

معرفی خواص پیله ابریشم برای پوست

پیله ابریشم را چطور استفاده کنیم؟

پیله ابریشم را چطور استفاده کنیم؟ استفاده از پیله های ابریشم در صنعت آرایشی و بهداشتی به زمان های بسیار دوری بر می گردد، به گونه ای که استفاده آن بسیار رواج داشت. پژوهش های بسیاری ثابت کرده اند که پیله های ابریشم دارای انواع پروتئین و اسید آمینه می باشند. ویتامین هایی چون A و E و سرسین از مواد اصلی تشکیل دهنده پیله ابریشم هستند، که در صنایع دارویی و آرایشی بسیار پر کابرد می باشند.

برای خیلی از افراد این سول پیش می آید که پیله ابریشم را چطور استفاده کنیم؟

در این بخش می خواهیم به نحوه استفاده صحیح از پیله های ابریشم اشاره کنیم تا هنگام استفاده از آن ها اثر گذاری بیشتری دریافت کنید.

دو پیله را بردارید و برای اینکه نرم شوند و به خوبی روی پوست حرکت کنند، به مدت چند دقیقه (3 الی 4 دقیقه کفایت می کند) در آب داغ قرار دهید. در همین حین که پیله های ابریشم بافت نرمی پیدا می کنند، نیاز است برای تمیز کردن سطح پوست خود اقدام کنید. به این منظور به خوبی آن را با آب بشورید و تا حدی که مقداری رطوبت روی پوستتان بماند خیسی آن را بگیرید.

حال پیله های نرم شده را از آب داغ خارج کنید و هر کدام را از قسمت بریدگی روی انگشتان سبابه قرار دهید و خیلی آرام به صورت دورانی شکل روی سطح پوست ماساژ دهید. پیشنهاد می شود برای آن که اثرات شگفت انگیز این پیله ها را روی پوست خود احساس کنید به مدت سه هفته در این مراحل مداومت داشته باشید.

مزیت بزرگی که پیله های ابریشم نسبت به بسیاری از محصولات مراقبت پوست دارند، طبیعی بودن آن می باشد، به همین دلیل هنگام استفاده آن با هیچ گونه عوارضی رو به رو نخواهید شد.

عرضه پیله ابریشم ضد چروک

عرضه پیله ابریشم ضد چروک همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم پیله های ابریشم خواص درمانی بسیاری برای پوست به همراه دارند که پیله ابریشم ضد چروک همانطور که از عنوان آن می شود حدس زد محصولی برای پیشگیری و به تعویق انداختن چروک های زود هنگام می باشد.

عرضه پیله ابریشم به صورت تخصصی صورت می گیرد و مراکز طب سنتی، داروخانه ها و مراکز ارائه لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله خریداران عمده این محصول می باشند. مزیت مهم دیگری که این پیله های ابریشم دارا می باشند قیمت مناسب در برابر اثر تضمینی آن نسبت به دیگر محصولات مراقبتی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *