پیله ابریشم

شرکت صادرات پیله ابریشم

صادرات پیله ابریشم ک لایه محافظ کوچک و بیضی است که توسط کرم های ابریشم بافته می شود. انواع مختلفی از ابریشم وجود دارد. پیله ها اکثرا  سفید یا زرد ملایم هستند و شکل بیضی یا گرد دارند. یک پیله ابریشم معمولی تقریباً 3-4 سانتی متر طول دارد. پروانه های ابریشمی روی کاغذهایی که مخصوصاً آماده شده اند تخمگذاری می کنند. تخم ها بیرون می آیند وا(کرم ابریشم) از برگ های توت تازه تغذیه میکند  . سپس پیله های برداشت شده را در آب جوش خیس می کنند تا ابریشم را به شکل پیله نرم کند. سپس الیاف برای تولید نخ هم استفاده میکنند.   پیله ، پوسته ای از ابریشم است که توسط بسیاری از پروانه ها و کرم ها و لاروهای حشرات  به عنوان پوششی محافظ درست میشود .پیله های ابریشم ترکیبات محافظی هستند. به نظر می رسد برخی پیله ها به منظور دفع حملات شکارچیان و جلوگیری از ورود انگلی بساخته شده اند . 

شرکت صادرات پیله ابریشم

درمان آکنه با پیله ابریشم

درمان آکنه با پیله ابریشم صادرات پیله ابریشم از مهم ترین خواسته های جوامع امروزیست . درمان آکنه و پیله با ابریشم از مهم ترین روش های درمان به شمار می روند و مهم ترین مرکز صادرات پیله ایران است .ابریشم یک فیبر پروتئینی طبیعی است که برخی از اشکال آن را می توان در منسوجات بافت.  ابریشم عمدتا از فیبروئین و توسط لارو حشرات خاص برای ایجاد پیله تولید می شود. مشهورترین ابریشم از پیله های لارو کرم  پرورش یافته است .ابریشم توسط چندین مدل حشره تولید می شود. اما ، به طور کلی ، فقط از ابریشم کرم های پروانه ای برای تولید استفاده میشود . برخی تحقیقات نشان می دهد که آن ها که در سطح مولکولی متفاوت هستند . ابریشم عمدتا توسط حشرات لارو  ت تولید می شود ، اما برخی از حشرات مانند  جیرجیرک هن در طول زندگی خود ابریشم تولید می کنند.  تولید ابریشم همچنین در هایمنوپترا ، ماهی نقره ای ، مگس مایع ، تریپس ،  ، سوسک ، ، کک ، مگس و پستانک رخ می دهد.

مرکز صادرات پیله ابریشم

مرکز صادرات پیله ابریشم صادرات پیله پشم امروزه بسیار در ایران گسترده شده و به حدودی انقد بالا رفته که از مهم ترین صادرکنندگان ابریشم حساب میشود و همانطور که در مطلب بالا گفته شد برای درمان آکنه و پیله بسیار کاربرد دارد و موجب درمان میشود پس در نتبجه ابریشم خاصیت پزشکی شدید نیز دارد که توجه جهانیان را به خود جذب کرده  . مرکر ما مهم ترین مرکز صادرات ابریشم در ایران است که با تولید و حجم انبوه به کشور های خارج از ایران صادر میشود . ابریشم علاوه بر اهمیت خود برای ما انسان ها اهمیت فراوان به خصوص در عوامل پزشکی دارد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *