پیله ابریشم

مرکز صادرات پیله ابریشم

پيله ابريشم اصولا در شهر هاي شمالي و مركز ايران كشت و توليد ميشود، بنابراين باتوجه به توليد بالا، صادرات پیله ابریشم از مهم ترين نقاط قوت درآمد زايي در نگه داري كرم ابريشم و توليد پيله ابريشم است.

ميزان سود خالص حاصل از صادارت پيله ابريشم، باعث افزايش توليد آن شده است. بنابراين باتوجه به سرمايه متوسط براي شروع اين فعاليت، استقبال قابل توجهي براي توليد پيله وصادرات آن وجود دارد.

مرکز صادرات پیله ابریشم

خاصیت مصرف پیله ابریشم

خاصیت مصرف پیله ابریشم از مهم ترين و قابل توجه ترين مصارف استفاده ي پيله ي ابرايشم، ميتوان به استفاده ي آن در مصارف بهداشتي و توليدات محصولات بهداشتي صنعتي اشاره كرد.

به علت كلاژن و پروتئين موجو در پيله ابريشم بسيار با پوست انسان سازگار است. بنابراين تاثير گذارترين خاصیت پیله ابریشم در رفع لك و تيرگي و خط و چروك هاي روي پوست و ترميم و بازسازي بافت استخوان انسان است.

خاصيت حيرت انگيز پيله ابريشم، در درمان برخي سرطان هاي پوستي است. از اين رو تحقيق و بررسي درباره ي خواص پيله ابريشم روز به روز در حال افزايش است.

به دليل فيبر بسيار بالاي موجو در پيله ابريشم است كه تاثير قابل توجهي با پوست انسان دارد و طي واكنش هاي شيمايي كه با پوست انجام ميدهد سطح توليد كلاژن پوست را افزايش ميدهد.

از نكات مهم استفاده از محصولات بهداشتي پيله ابريشم، استفاده مداوم و طولاني مدت از محصول است، به همين علت محولات بهداشتي مربوط به پيله ابريشم داراي تاريخ انقضاي بالايي هستند وبر خلاف ديگر محصولات بهداشتي از مواد نگهدارنده ي كمتري برخور دارند. توليد پيله بايد در مكان خشك و خنك صورت بگيرد و چنان چه هوا بسيار سرد باشد بايد از وسايل گرمازا استفاده كرد؛ همچنين نور از مهم ترين عومل موثر در توليد پيله است.

بنابراين نگه داري و توليد كرم ابريشم چندان هزينه بر نيست. ولي بايد در تغذيه كرم ابريشم بسيار توجه كرد.

ضمنا بعد از تهيه محصولات بهداشتي مربوط به پيله ابريشم به شرايط نگهداري محصول و روش  استفاده آن دقت كنيد.

شرکت صادرات پیله ابریشم

شرکت صادرات پیله ابریشم صادرات پيله ي ابريشم در چند نوع وجو دارد، به طور مثال صادر و عرضه ي آن به طور غير فراورده شده و خالص و يا طور محصولات بهداشتي و پزشكي صورت ميگيرد.

توليد و عرضه محصولات بهداشني تاثير شاياني در افزايش صادرات داشته اند. شرکت صادرات پیله محصولات خود را در غالب كرم هاي جوان سازي دست و صورت، كرم دور چشم، ژل، ماسك صورت، كرم لايه بردار و مصارف پزشكي و درماني صادر ميكنند.

به دليل كيفيت بالاي پيله ابريشم تقاضا براي آن بسيار بالا است و به طبع به دليل تقاضاي بالا صادرات آن روز به روز در حال افزايش است و صادرات مثبت تلقي مي شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *