پیله ابریشم

مرکز توزیع پیله کرم ابریشم

در مراکز توزیع کرم ابریشم اغلب مزرعه‌هایی برای پرورش نهال توت اصلاح‌شده وجود دارد که برای تغذیه کرم ابریشم ضروری است در این مراکز پیله کرم ابریشم پرورش‌یافته و عرضه بازار می‌شود. پرورش پیله کرم ابریشم از حساسیت بالایی برخوردار است از تغذیه کرم‌ها گرفته تا تولید پیله کرم ابریشم، به‌طور مثال باید برای تغذیه کرم پیله ابریشم برگ‌های درخت توت را با ماشین برگ بر قطعه‌ قطعه کرد ، برگ‌ها باید تازه، نازک و سبز باشد و رطوبت ودمای اتاق پرورش کرم‌ها نباید تغییر کند.

مرکز توزیع پیله کرم ابریشم

استفاده های پیله کرم ابریشم

<a href=استفاده های پیله کرم ابریشم” class=”img-responsive aligncenter”> پرورش پیله کرم ابریشم مستلزم دانش کافی و بهره گیری نیروهای متخصص و با تجربه است،تا نتیجه ای قابل تحسین همگان را در بر داشته باشد. نظافت و تمیز نگه داشتن محیط زندگی کرم ابریشم بسیار حائز اهمیت است. نتیجه زحمات بسیار دیدنی ست ، تولیدات محصولات بهداشتی ،آرایشی، صنعتی و انواع کارهای دستی زیبا حاصل تلاش پشتکار یک شرکت معتبر است.

تولید و پرورش کرم ابریشم کار گروهی و طاقت فرسایی است. محصولات بدست آمده از کرم ابریشم در سراسر جهان شناخته شده است و کالایی با ارزش به شمار می‌رود. امروزه از نخ ابریشم برای بافت لطیف‌تر ین و زیباترین پارچه‌های ابریشمی استفاده می‌شود. ابریشم برای بافت انواع صنایع دستی کاربرد دارد، مثل بافت انواع فرش‌ها ی نفیس ابریشمی و گلدوزی های دستی و صنعتی زیبا که از انواع فرآورده‌های پیله ابریشم بدست می‌آید.

برای زیبائی و جوان سازی پوست از انواع پیله کرم ابریشم استفاده می‌شود، یکی دیگر از خواص پیله کرم ابریشم ،ضد آفتاب عالی برای پوست و همچنین آب‌رسانی پوست و ماسک صورت می‌باشد که مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. در صنایع پزشکی برای تولید بانداژ های پیشرفته و انواع فیلتر های هوا از فرآورده‌های پیله ابریشم استفاده می‌شود.

در ساختن مجسمه برای استحکام و مقاومت بیشتر پودر ابریشم به کار می‌رود همچنین در ساختمان سازی برای تهیه بتن از الیاف ابریشم استفاده می‌شود. از پیله کرم ابریشم برای خلق کارهای زیبای هنری نیز استفاده‌های زیادی می‌شود.

خرید انواع پیله کرم ابریشم

خرید انواع پیله کرم ابریشم خریداران انواع پیله کرم ابریشم از اقشار مختلف جامعه هستند ،از خانم های خانه دار تا تولیدکنندگان فرش و تجار بین‌المللی و غیره….

شرکت پری روی ابریشم گیلان با تولید و پخش بهترین محصولات پیله کرم ابریشم و فرآورده‌های مختلف از انواع پیله ها در سراسر کشور و صادرات به کشورهای همسایه در خدمت خریداران محترم می‌باشد. مشتریان داخلی و خارجی این شرکت از کیفیت محصولات رضایت کامل دارند، یکی دیگر از خدمات شرکت پری روی ابریشم فروش آنلاین است خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت شرکت پری روی ابریشم گیلان و مشاهده محصولات با کمک مشاوره از خریدی مطمئن برخوردار شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *