پیله ابریشم, پیله کرم ابریشم

بازار فروش پیله کرم ابریشم پوست

به وضوح در کتاب های درسی مان خوانده ایم که کرم های ابریشم توسط تخم گذاری پروانه ماده به وجود می آیند. این کرم ها از برگ درختان تغذیه می کنند تا به رشد کافی برسند. پس از بالغ شدن نوبت به آن می رسد که از فطرت خدادادی خود استفاده کرده و با آب دهان شان شروع به تنیدن پیله به دور خود کنند.

نهایت چیزی که ساخته می شود پیله کرم ابریشم پوست که سرشار از آنزیم های متنوع و گوناگونی است که می تواند نقش موثری در درمان بعضی از بیماری ها داشته باشد. از جمله می توان به درمان مشکلات کبدی، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، رفع بیماری های پوستی و… اشاره نمود.

بازار فروش پیله کرم ابریشم پوست

فواید انواع پیله کرم ابریشم برای پوست

فواید انواع پیله کرم ابریشم برای پوست یکی از پراستفاده ترین خاصیت درمانی پیله کرم ابریشم در برطرف کردن مشکلات پوستی می‌باشد. این محصول سرشار از ویتامین های مورد نیاز پوست همچون ویتامین A,E می باشد که در لطافت، روشن کردن، حذف منافذ، برطرف کردن چین و چروک پوست و…

نقش به سزایی دارد. علاوه بر آن به دلیل دارا بودن مقادیر بالای سرسین(یکی از پروتیئن مورد نیاز پوست) ، باعث آبرسانی و کلاژن سازی در پوست می شود که نتیجه اش حس نرمی، لطافت و رفع خشکی پوست است. خیلی ها از آن به عنوان ماسک ضد جوش هم استفاده می کنند که باعث شده به پیله ابریشم ضد جوش هم معروف شود. برای استفاده از این محصول نیاز به تجهیزات خاصی ندارید، تنها کافی است پیله های کرم ابریشم را از جاهای معتبر فروش، خریداری نمایید.

سپس به میزان احتیاجی خود از پیله ها برداشته و آن ها را در آب جوش بیندازید. پنج دقیقه فرصت دهید تا پیله ها نرم شوند. اکنون تولید پیله را همچون انگشتر در نوک انگشتان خود فیکس کنید و به صورت دورانی و رو به بالا بر روی پوست صورت خود ماساژ دهید. این کار را برای چند دقیقه ادامه دهید تا تمامی رطوبت پیله ها جذب پوست شوند. معمولا از شروع درمان با پیله های کرم ابریشم تا دریافت نتیجه ایده آل، بین سه هفته تا یک ماه زمان می برد. پس صبور باشید و هر روز روند درمان را تکرار کنید تا به پوست صاف دلخواه خود برسید.

تولیدکنندگان پیله کرم ابریشم ارزان

تولیدکنندگان پیله کرم ابریشم ارزان روز به روز استفاده کنندگان از پیله کرم ابریشم رو به افزایش است. متاسفانه نوع تقلبی این محصول هم در بازار موجود است که شباهت بسیار زیادی به نوع اصل آن دارد. بنابراین فروشندگان به راحتی می توانند، اشخاص را فریب دهند.

تنها راه برای یافتن نوع اصل، مراجعه به مرکز خریدانواع پیله ابریشم معتبر است که می توانید برای یافتن آنها، از سایت های معتبر با نماد اطمینان الکترونیکی استفاده کنید. همچنین از کد بهداشتی محصول هم اطمینان حاصل کنید تا خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *