پروتئین پیله ابریشم, پیله ابریشم

مرکز عرضه پروتئین پیله ابریشم

ابریشم یک پروتئین فیبری با منشا حیوانی است که توسط حشرات به الیاف می چسبد. پروتئین در پیله ابریشمی پس از بیوسنتز در سلول های اپیتلیال در غدد تخصصی تولید شده و سپس در لومن این غدد که در آن پروتئین ها قبل از چرخش ذخیره می گردد، ترشح می شود. وجود این ماده در پیله ابریشم آن را به یک محصول مناسب برای سلامت پوست تبدیل کرده و امروزه مراکز متعددی عرضه پروتئین پیله ابریشم را انجام می دهند از این رو به راحتی این محصول برای مصرف کنندگان قابل تهیه می باشد.

مرکز عرضه پروتئین پیله ابریشم

اطلاعاتی درباره انواع پروتئین پیله ابریشم

اطلاعاتی درباره انواع پروتئین پیله ابریشم پیله ابریشم از زنجیره سنگین فیبروئن و سریسین تشکیل شده است. درواقع الیاف پیله در یک پوشش سریسین قرار گرفته که نوعی از پروتئین های چسب مانند است و دو فیبروئین را در کنار هم نگه می دارد تا الیاف کامپوزیتی محفظه پیله را برای محافظت از کرم در حال رشد تشکیل بدهد. فیبروئین ابریشم طبیعتی فیبری دارد در حالی که سریسین یک ماده شبیه چسب آمورف است. فیبروئین موجود در ابریشم از سه جزء پروتئینی تشکیل شده است که عبارتند از: زنجیره بلند، زنجیره کوتاه و گلیکوپروتئین از این ماده به عنوان زیر لایه برای کشت سلول های حیوانی به جای کلاژن استفاده می شود. پروتئین سریسین هم، به سه بخش ویتامین A و B و C تقسیم شده که شامل درصدی نیتروژن نیز می باشد. این ماده دارای فعالیت ضد تومور است، خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی دارد، در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده، رطوبت را به راحتی جذب و آزاد کرده و از فعالیت تیروزین کیناز جلوگیری می کند.

خرید ارزان پروتئین پیله ابریشم

خرید ارزان پروتئین پیله ابریشم ابریشم یک پلیمر پروتئینی طبیعی با وزن مولکولی بالا بوده که توسط سازمان غذا و دارو ایالت متحده به عنوان ماده بیولوژیکی، مورد تایید می باشد. نیاز روز افزون جهان به داروهای جدید برای بهبود زخم و بیماری های پوستی، انگیزه صنعت گران را برای تولید پیله و عرضه پروتئین ابریشم بسیار زیاد کرده است. این الیاف پروتئینی در زمینه پزشکی، ساخت لوازم آرایشی، نساجی و… کارآیی های متعددی دارد. خواص مکانیکی منحصر به فرد پروتئین ابریشم گذینه های درمانی بالینی را برای بسیاری از حوزه ها فراهم کرده و یکنواخت بودن پروتئین و نخ ابریشم در پیله، آن را به گذینه ای ایده آل برای تولید نخ بخیه تبدیل کرده است. برای خرید پیله ابریشم ارزان، ما به شما فروشگاه خود را که از معتبرترین عرضه کنندگان این محصول است پیشنهاد می کنیم‌. در مرکز فروش ما، انواع پروتئین ابریشم با بالا ترین سطح کیفی و ارزان ترین قیمت ممکن، برای خریداران گرامی موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *