پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایشی, پیله ابریشم صنعتی

قیمت امروز فروش پیله ابریشم از پرورش دهنده

قیمت فروش پیله ابریشم بهداشتی در بازار بسیار مناسب می‌باشد این قیمت شامل هزینه‌های عمده فروشی و به نرخ کارخانه است که این شما را با قیمت‌های بسیار مناسب تری همراه می کند. جهت آگاهی از آخرین تغییرات قیمت پیله های ابریشم با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت فروش پیله ابریشم بهداشتی در بازار

ساختار و مواد موجود در پیله ابریشم

ساختار و مواد موجود در پیله ابریشم ساختار پیله ابریشم از دو قسمت تشکیل شده است که توسط صمغ به هم متصل می شود هر کدام از این قسمتها را فیبروئین و صمغ را سریسین می نامند. جنس این الیاف از پروتئین باشد که از چندین اسید آمینه تشکیل شده است همچنین این جنس دارای خاصیت رطوبت پذیری فوق العاده می باشد که در شرایط عادی ۱۱ درصد است.

مرکز خرید پیله ابریشم بهداشتی در تهران

مرکز خرید پیله ابریشم بهداشتی در تهران مرکز خرید پیله ابریشم بهداشتی در تهران با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای محصولات خود را عرضه می‌کند این عرضه در کیفیت بسیار بالایی قرار دارد و شما را با یک خرید بسیار مطمئنی از لحاظ ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایای زیاد همراه می‌کند.

این خرید با قیمت مقرون به صرفه انجام می‌شود چرا که خرید به صورت عمده فروشی می باشد و شما از یک قیمت عمده فروشی نه یک قیمت معمولی بهره مند می شوید همچنین این قیمت، نرخ کارخانه و مستقیم است که نیاز به پرداخت هزینه‌های واسطه ای مانند هزینه حمل و نقل های اضافه، هزینه نگهداری از این محصول را نمی پردازید و فقط ملزم به پرداخت اصل قیمت می‌باشید.

مرکز خرید پیله ابریشم در تهران این محصولات را در بهداشتی ترین حالت عرضه می‌کند و شما دیگر نیاز به هیچگونه نگرانی بابت غیر بهداشتی بودن آن نباشید چرا که از یک مرکز معتبر تهیه می کنید که از نظر بهداشت آن را تضمین می کند.

قیمتی که در مرکز فروش ما عرضه می شود شامل تخفیفها ویژه و استثنایی می باشد که از شرکت تولید کننده نیز ارزانتر و مقرون به صرفه تر است. این یک خرید بسیار سودمند برای شما می باشد و همچنین در صورتی که این محصول را از ما خریداری نمایید شما از یک پیله با ارزش بسیار بالایی بهره مند می شوید و در صورتی که بخواهید متناسب با ارزش خریداری کنید باید متحمل هزینه‌های بیشترین شوید ولی ما این هزینه‌ها را حذف کرده این و فقط به قیمت اندک اکتفا کرده ایم.

جهت خرید پیله های ابریشم با کیفیت و بهداشتی از مراکز فروش ما آن هم با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از سطح بازار می توانید با شماره ای که در حین سایت قرار گرفته تماس حاصل فرمایید تا به واحد فروش ما متصل شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *