پیله ابریشم, پیله ابریشم بهداشتی

فروش مستقیم پیله ابریشم بهداشتی

یکی از پرکاربرد ترین مواد در صنعت آرایشی و بهداشتی، پیله ابریشمی می باشد. این محصول طبیعی که از کرم های ابریشم به دست می آید، حاوی ترکیبات ارزشمندی مانند پروتئین ها و ویتامین های E و A، چربی، واکس و… بوده. به همین دلیل شادابی پوست را به دنبال دارد. در رابطه با فروش پیله ابریشم بهداشتی به صورت مستقیم در ادامه بحث خواهیم کرد. 

فروش مستقیم پیله ابریشم بهداشتی

روش استفاده از پیله ابریشم

روش استفاده از پیله ابریشم روش استفاده از پیله ابریشم به شرح زیر می باشد:

با توجه به اینکه برای اهداف و کاربرد های مختلف از جمله آبرسانی، رفع چین و چروک، همچنین شادابی و از بین بردن پف زیر چشم از این محصول استفاده می‌ شود، اما تقریباً شیوه استفاده از آن در کلیه موارد یکسان می باشد.

به این صورت که پیله ها را از بسته بندی آنها استخراج کرده و در آب جوش می ریزند. گفتنی است که در هر بار پاکسازی صورت، استفاده از ۳ یا ۴ پیله کفایت می کند. به مدت کمتر از ۵ دقیقه در آب گرم پیله ها حالت نرمی به خود می گیرند. بعد از آن قابل استفاده می باشند.

شایان ذکر است که برای انجام هر نوع عملیات پاکسازی و بهداشتی روی پوست صورت، می بایست پوست را به خوبی شستشو داده. البته در این مورد نیاز به خشک کردن نمی باشد. زیرا لازم است کمی رطوبت روی پوست وجود داشته باشد.

بدین ترتیب پیله های خیس خورده را با قرار دادن انگشت در قسمت بریدگی آنها، با حالت دورانی، می توان روی صورت استعمال کرد. بسته به هدف و کاربرد پیله های ابریشمی، مدت زمان استفاده از آنها متغیر خواهد بود. به عنوان مثال، برای مرتفع ساختن مشکل پف زیر چشم، مداومت بر آن به مدت سه هفته ضروری است. 

عرضه پیله ابریشم بهداشتی به صورت عمده

عرضه پیله ابریشم بهداشتی به صورت عمده این سایت عرضه پیله ابریشم بهداشتی را به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور انجام می دهد. به عبارتی این سایت فروشگاهی پلی بین تولید کنندگان و متقاضیان خرید این محصول می باشد. در نتیجه واسطه های فروش و دلالان حذف می گردند و قیمت ها متعادل و با ثبات خواهند شد. 

همچنین در عمده فروشی، تخفیفات متعددی نیز اعمال می نمایند که قیمت تمام شده محصول را به حداقل ممکن می رساند. البته علاوه بر نحوه خرید، عوامل دیگری نیز قیمت پیله ابریشم را با افزایش یا کاهش مواجه می سازند. 

کیفیت را باید از مهمترین این عوامل ذکر کرد. میزان تقاضا هم موجب می شود که بازار فروش این محصول، نوسان پیدا کند. نوع بسته بندی فاکتور اثرگذار بعدی به شمار می رود. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *