پیله ابریشم, پیله ابریشم بهداشتی

استعلام قیمت پیله ابریشم بهداشتی

این نوع پیله دارای ساختار و خاصیت هایی است که با همه کوچکی اش بر روی پوست معجزه می کند. پیله ابریشم پوست را در برابر شرایط نامساعدی که گاهاً در محیط به وجود می‌آید حفظ می کند و سبب نرمی، لطافت، کشیدگی و شادابی پوست می شود. پیله ابریشم می تواند پوست را از کاملا پاک سازی می کند. برای استعلام قیمت پیله ابریشم بهداشتی به سایت ما مراجعه کنید.

استعلام قیمت پیله ابریشم بهداشتی

ساختار پیله ابریشم چیست؟

ساختار پیله ابریشم چیست؟ در گذشته از پیله ابریشم برای تهیه لباس های ابریشمی و گران قیمت و کارهای جالب و زیبا ستفاده می کردند اما امروزه خاصیت های بی نظیر این پیله بر روی پوست مشخص شده است.  ساختار پیله ابریشم به گونه‌ای است که با همه کوچکی اش بر روی پوست معجزه می کند. تارهای ابریشمی که هر تار آن دارای دو لیف است توسط صمغ هایی به هم چسبیده اند. لیف پیله ابریشم که همان فیبروئین است و صمغ آن دارای تعداد زیادی اسید آمینه می باشد. الیافی که پیله ابریشم دارد خواص هیدرو فیلیکی دارد و قدرت جذب آب یازده درصد می باشد.

از پیله ابریشم استفاده های زیادی دارد می توان کرد. می توان در محصولات آرایشی استفاده کرد و می‌توان برای زیبا سازی پوست از آن بهره برد همچنین می توان بهترین پارچه ها را که از پیله درست شده مشاهده کرد. در گدشته نیز از پیله در کارهایی مانند گل سازی و تزئین لباس استفاده می کردند همچنین برای روی لباس ها نیز گل های زیبایی می دوختند.

پیله ابریشم نه تنها خاصیت کششی بالایی در تولید کراتین پوست دارد بلکه باعث نگهداری و جذب رطوبت در پوست می شود و پوست را در برابر شرایط نامساعدی که گاهاً در محیط به وجود می‌آید حفظ می کند و سبب نرمی و لطافت و کشیدگی و شادابی پوست می شود.

عرضه پیله ابریشم بهداشتی

عرضه پیله ابریشم بهداشتی عرضه پیله ابریشم در سطح کشور به صورت گسترده ای صورت می گیرد. این نوع پیله دارای خاصیت های فراوانی است و می توان از آن استفاده های زیادی کرد مخصوصاً در محصولات آرایشی و بهداشتی از آن بهره می برند. این نوع پیله می تواند روی پوست معجزه کند و انواع آکنه و لک های پوستی را از بین ببرد و همچنین می‌تواند چروک پوست را از بین برده و پوست را شاداب و جوان کند.

این نوع پیله می تواند رطوبت پوست را زیاد کرده و پوست را سفید کند و مانند یک لایه بردار عمل کند و پوست را پاکسازی کند و پف زیر چشم را نیز از بین ببرد و همچنین به خاطر داشتن سریسین روی پوست کلاژن سازی می کند و باعث شود که پوست پیر نشده و همیشه جوان بماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *