پیله ابریشم

توزیع کننده پیله ابریشم لایه بردار قوی

توزیع کننده پیله ابریشم لایه بردار قوی با شروع فعالیت در این زمینه توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان بسیاری باشد. این توزیع‌کننده جدا از کسب درآمد به جلب رضایت مشتری هم توجه می کند و به همین دلیل با رعایت تمامی قوانین فروش و صادرات اعم از قیمت‌گذاری منصفانه، توزیع پیله باکیفیت و کسب مجوز های لازم توانسته مشتریان را به خود جذب و رضایت آنها را جلب کند.

توزیع کننده پیله ابریشم لایه بردار قوی

ویژگی های پیله ابریشم لایه بردار قوی

ویژگی های پیله ابریشم لایه بردار قوی در چند سال اخیر برخی از محققان به این نتیجه رسیدند که پیله ابریشم با توجه به ویتامین‌هایی که دارد می تواند به عنوان یک لایه‌بردار قوی مورد استفاده قرار گیرد.

از ویژگی های پیله ابریشم لایه‌بردار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لطافت بسیار بالا: پیله ابریشم لایه‌بردار قوی به دلیل دارا بودن ویتامینA اختلالات پوستی مانند جوش، خشکی پوست، آکنه و مواردی از این قبیل را درمان می کند.
  • مرطوب کردن پوست: این محصول از ویتامینE برخوردار است و وجود ویتامینE در پیله لایه‌بردار ابریشم موجب می شود که سلول های آسیب دیده پوست تقویت شود و از همه مهمتر اینکه پوست صورت همیشه مرطوب بماند؛ هنگامی که پوست مرطوب شود قطعاً چین و چروک آن رفع شده و پوست روشن می‌شود.
  • لایه‌برداری پوست صورت: همانطور که مطلع هستید پیله ابریشم یک لایه‌بردار بسیار قوی برای پوست صورت است و این خاصیت به دلیل دارا بودن سرسین در پیله رخ می دهد. هنگامی که پیله ابریشم کمی خیس شود سریسن‌ها آزاد شده و فعالیت خود را روی صورت آغاز می کنند و لایه‌برداری را شروع کرده و کم کم اقدام به تولید کلاژن پوست می کنند.

قیمت پیله ابریشم لایه بردار قوی

قیمت پیله ابریشم لایه بردار قوی قیمت پیله ابریشم لایه بردار با توجه تعداد پیله‌هایی که خریداری می شود تعیین می گردد اما به طوری کلی تعیین‌کننده قیمت پیله ابریشم لایه بردار تولیدکننده آن است چون تولیدکننده با توجه به هزینه‌هایی که برای تولید این محصول پرداخت کرده باید طوری نرخ نهایی آن را تعیین کند که هم خودش به سود مناسبی برسد و هم مشتری از خرید به صرفه بهره‌مند شود.

باید شاره کنیم که میزان استقبال مشتریان از توزیع پیله لایه بردار قوی هم بر قیمت آن موثر خواهد زیرا هرچقدر از فروشنده این پیله حمایت بهترین صورت بگیرد قطعاً قیمت آن هم با کاهش همراه خواهد بود.

با توجه به کاربرد و فواید بی‌نظیر این محصول صددرصد طبیعی قیمت آن بسیار مناسب بوده و افراد با تهیه آن از یک خرید به صرفه بهره‌مند خواهد شد. برای مطلع شدن از قیمت پیله ابریشم می توانید نرخ آن را از تولیدکننده و فروشنده معتبر پیله جویا شوید و پس از استعلام قیمت، خرید خود را به انجام برسانید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *