پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

قیمت پیله ابریشم آرایشی خالص

اگر علاقه مند هستید که درباره پیله ابریشم آرایشی بیشتر بدانید توصیه می‌کنیم که این مقاله را با دقت تا پایان مطالعه فرمایید.

همانطور که از اسمش پیداست و همه شما عزیزان می دانید پیله ابریشم از لایه های محافظ کیسه ای مانند به شکل بیضی و بیشتر دررنگ های زرد کم رنگ و سفید می باشد که کرم های ابریشم آن را می بافند.

مجموعه ما توانسته پیله ابریشم آرایشی خالص را به تولید برساند که شما عزیزان از استفاده این محصولات رضایت کامل را داشته باشید.

قیمت پیله ابریشم آرایشی خالص

مشخصات پیله ابریشم آرایشی خالص

مشخصات پیله ابریشم آرایشی خالص بر اساس اسناد تاریخی موجود در 2600 سال گذشته ملکه چین پرورش دادن کرم ابریشم را در چین به وجود آورد و از آن به بعد اعضای سلطنت چین برای نگهداری از آن تمام سعی خود را کرده اند.
ایران 400 تن در سال تولید ابریشم دارد و حتی تخم نوغان که برای پرورش کرم ابریشم است را هم به کشور اروپا صادر می کند. بیشترین تولید ابریشم را استان گیلان و مازندران دارد.

از مشخصات پیله ابریشم می توان لایه کیسه ای مانند(محافظ)، رنگ آنها زرد کم رنگ و سفید و شکل ظاهری آنها که بیضی شکل اند را میتوان نام برد.

در پیله های ابریشم مواد طبیعی وجود دارد که باعث تقویت، لطافت و براقیت متابولیسم پوست می شود.

موارد استفاده پیله ابریشم:
رطوبت رسانی پوست، سفید کننده پوست، رفع چروک در کمتر از سه هفته، سفت کننده، لایه بردار و…

طریقه استفاده از پیله ابریشم:
یکی از پیله ها را بر می داریم و روی آن آب داغ میریزیم. چند دقیقه صبر کنید تا کمی نرم تر شود. پیله ای که آب داغ ریختین روش رو به صورت تون که کمی نم دار است به صورت دورانی بمالید. لازم به ذکر است که صورت را قبل از اینکه با پیله ماساژ دهید با آب درست بشورید.

این کار را به مدت سه هفته برای دور چشم انجام دهید تغییرات را روی پوست خود را کاملا می توانید حس کنید.

فروشندگان پیله ابریشم آرایشی خالص

فروشندگان پیله ابریشم آرایشی خالص افرادی که به دنبال محصول ما هستند می توانند به صورت مستقیم با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشند و از ارزان و مناسب بودن قیمت آنها اطمینان حاصل کنند. مشاوران ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان هستند و بیشترین سعی خود را دارند در کمترین زمان ممکن شما را آگاه و مطمئن کنند، تا بعد از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید.

همچنین فروشندگان پیله ابریشم کلیه سعی خود را دارند تا محصول را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و از همه مهم تر به صورت عمده به سراسر کشور ارسال کنند.

کمال تشکر را از شما مشتریان عزیز دارم که این مقاله را تا پایان با دقت مطالعه فرمودید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *