نخ ابریشم, نخ ابریشم سفید

فروشندگان نخ ابریشم سفید با بهترین کیفیت

فروشندگان نخ ابریشم سفید با بهترین کیفیت این محصول را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد بدون اینکه ابریشم عرضه شده در این مرکز همواره به عنوان مواد اولیه تولید بسیاری از البسه ها فرش همچنین گلیم ها می باشد. فروشندگان نخ ابریشم سفید همواره کوشیده اند تا الیاف ابریشم با کیفیت را به بهترین شکل ممکن و مرغوب ترین حالت در اختیار صنایع گسترده وابسته به این نوع از الیاف قرار بدهند.

فروشندگان نخ ابریشم سفید با بهترین کیفیت

نخ ابریشم مرغوب را چگونه تشخیص دهیم؟

نخ ابریشم مرغوب را چگونه تشخیص دهیم؟ برای تشخیص مرغوبیت نخ ابریشم از نوع بی کیفیت و غیر اصل می توان به چندین روش مراجعه کرد به گونه ای که در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد به نحوه تشخیص نخ ابریشم مرغوب از غیر مرغوب اشاره‌ای کوتاه و مختصر داشته باشیم:

شما به واسطه لمس کردن و مالش ابریشم طبیعی و اصل خواهید توانست گرمای آن را احساس کنید به گونه ای که وجود این الیاف در کف دست شما خواهد توانست به صورت نرم و همچنین لطیف ترین حالت خودنمایی کند که نمونه غیر اصل آن هیچ گاه این ویژگی را دارا نخواهد بود.

روش دیگری که می‌توان ابریشم طبیعی را از غیرطبیعی جدا کرد این گونه است که پارچه ای که به عنوان ابریشم اصل یاد می‌شود باید لوله کرده و از درون یک حلقه باریک رد کنیم اگر این پارچه به راحتی از این حلقه رد شد یعنی ابریشم ما از اصالت و برتری خاصی برخوردار است ولی اگر به سختی از داخل حلقه عبور کند و یا فشرده شود در این صورت جنس الیاف نوع مصنوعی و غیر اصل میباشد.

لازم به ذکر میباشد که روش دیگری که برای تشخیص ابریشم کاملاً طبیعی از نوع غیرطبیعی آن رواج یافته است سوزاندن گوشه کوچکی از این ابریشم می باشد به گونه ای که بلافاصله و بوی سوختن مو از خود منتشر می کند به گونه ای که نوع بی کیفیت آن بوی به سوختن کاغذ از خود منتشر می‌کند.

قیمت مناسب نخ ابریشم سفید با بهترین کیفیت

قیمت مناسب نخ ابریشم سفید با بهترین کیفیت قیمت مناسب نخ ابریشم سفید می‌تواند به کیفیت محصول وابسته باشد به گونه‌ای که پروتئین های تشکیل دهنده الیاف ابریشم اصل همواره کاربردهای بسیار فراوانی در صنایع آرایشی و بهداشتی دارند که این باعث ارتقاء سطح تقاضای بازار شده و به طبع قیمت آن نیز پایین آمده است.

لازم به ذکر می باشد نیاز صنایع همچون پارچه بافی گلیم بافی و همچنین نساجی به این نوع از الیاف همواره بیش از گذشته تقاضا می گردد که این عاملی باعث شده است تا تقاضای بازار به این محصول روزبه‌روز افزایش یابد و در نتیجه منجر به کاهش هزینه تمام شده محصول برای عرضه به آنها گردد.

همواره بهترین کیفیت نخ ابریشم سفید دارای قیمت بالاتری بوده ولی شما میتوانید با خرید عمده این محصول قیمت فله ای را کاهش داده و همچنین شاهد صرفه جویی در هزینه ها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *