پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

سفارش پیله ابریشم آرایشی خالص

امروزه از کرم ابریشم برای تولید پیله ی ابریشم استفاده می کنند. کیفیت و خواص بالای این محصول باعث شده که نظر افراد زیادی را در نقاط مختلف جهان به خود جلب کند. برای سفارش پیله ابریشم آرایشی خالص می توان به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمود و محصول را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب خریداری کرد.

سفارش پیله ابریشم آرایشی خالص

کاربرد پیله ابریشم آرایشی خالص

کاربرد پیله ابریشم آرایشی خالص شاید برای شما هم جالب باشد که تار ابریشمی از دو نوع لیف از جنس پروتئین تشکیل شده است، این الیاف قدرت جذب رطوبتشان به حدود 15 درصد می رسد و برای پوست بهترین گزینه می باشد.

پیله ابریشم دارای کاربرد های بسیار زیادی در صنعت آرایشی می باشد، با ما همراه باشید تا به چندین مورد از آن ها اشاره کنیم:

  • منافذ باز پوست را به صورت کامل پاکسازی می کند.
  • پوست را سفت کرده و باعث درخشندگی بیشتر آن می شود.
  • چین و چروک را از بین می برد و برای درمان و رفع پف زیر چشم نیز بسیار گزینه ی مناسبی است.
  • همان طور که می دانید پوست برای ترمیم خود به کلاژن نیاز دارد، در این محصول کلاژن زیادی وجود دارد.

برای استفاده از این محصول ابتدا پیله را درون آب جوش بیندازید تا نرم شود، در این مدت زمان پوست خود را بشوید و زمانی که کمی خیس بود انگشت خود را به درز پیله وارد کنید و آن را به صورت دایره ای و آرام روی پوست ماساژ دهید.

این کار را به مدت بیست و یک روز انجام دهید چون دوره پیله ابریشم بیست و یک روزه می باشد، در نهایت متوجه خواص بسیار زیاد آن خواهید شد.

خرید پیله ابریشم آرایشی خالص

خرید پیله ابریشم آرایشی خالص تولید کنندگان پیله ابریشم توانسته اند بهترین نوع محصول را تولید کنند و توجه افراد زیادی را به خود جلب نمایند، این محصول بعد از تولید و بسته بندی برای فروش وارد بازار های کشور می شود و با قیمت بسیار مناسب به دست مشتری می رسد.

برای سفارش پیله ابریشم خالص می توان به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمود، در سفارش اینترنتی شخص به سایت های فروش مراجعه می کند و بعد از انتخاب محصول و پرداخت مبلغ آن را درب منزل تحویل می گیرد.

علاوه بر این روش، شخص می تواند به مراکز فروش مراجعه کند و بعد از مشاهده محصول و انتخاب آن، با پرداخت مبلغ آن را همان جا تحویل بگیرد.

برای خرید پیله ابریشم آرایشی ارزان می توان به صورت مستقیم و عمده اقدام کرد، این روش خرید باعث می شود که شخص بتواند حجم زیادی از محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نماید و در زمان خود نیز صرفه جویی کند.

مطالب مرتبط

1 نظر در “سفارش پیله ابریشم آرایشی خالص

  1. منا نیک نامیان گفت:

    پیله ابریشم غنی از پروتئین است با تغذیه پوست باعث کلاژن سازی در آن می شود. کلاژن وظیفه بازسازی و جایگزینی سلول های پوست رو بر عهده دارد. کم کم با بالا رفتن سن میزان تولید کلاژن پوست کم می شود به همین علت علائم پیری مثل چین و چروک صورت بروز می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *