پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایشی, پیله ابریشم صنعتی

سفارش خرید پیله ابریشم آرایشی

سفارش خرید پیله ابریشم آرایشی را می توانید به صورت غیرحضوری و به روش اینترنتی هم انجام دهید. امروزه پیله ابریشم به دلیل خواص متعدد و قدرت پاک کنندگی بالا طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای خرید آنلاین محدودیت زمانی ندارید.

به عبارت دیگر شما می توانید هر زمان از روز که فرصت کافی در اختیار داشتید، جهت ثبت سفارش اقدام و به سایت ما مراجعه نمایید.. در این شیوه خرید قیمت محصولات هم به دلیل عرضه مستقیم مناسبتر می باشد.

سفارش خرید پیله ابریشم آرایشی

ویژگی جدید انواع پیله ابریشم

ویژگی جدید انواع پیله ابریشم انواع پیله ابریشم به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. درصد بالایی از وزن پیله ابریشم را پروتئین تشکیل می دهد. در کنار پروتئین بالا، مواد معدنی مختلف، کربوهیدرات و چربی مخصوص هم در آن وجود دارد.
وجود دو نوع پروتئین در کنار دیگر مواد مفید سبب گردیده در بسیاری از صنایع به صورت مستقیم از آن استفاده شود. از جمله این صنایع می توان به صنایع نساجی، نظامی، پزشکی، آرایشی و بهداشتی و مجسمه سازی اشاره نمود.
یک ویژگی جدید پیله ابریشم که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته، تاثیر آن بر روی پوست و کاهش چین و چروک های آن می باشد. مهمترین خصوصیاتی که با استفاده مکرر از پیله ابریشم بر روی پوست حاصل می شود، به قرار زیر است.

  • به خوبی پوست را سفید می کند.
  • به عنوان لایه بردار عمل کرده و جوش های زیر پوستی را از بین می برد.
  • کلاژن سازی انجام داده و چروک های پوستی را کاهش می دهد.

به کمک انواع پیله ابریشم و با بهره گیری از فواید آن می توان به خوبی منافذ پوست را باز کرده و شادابی و نشاط را به پوست باز گرداند. همچنین پیله ابریشم می تواند لکه های به جا مانده بر روی پوست به خصوص پوست صورت را پس از تکمیل دوره درمان بهبود بخشد.

تولیدکننده پیله ابریشم آرایشی

تولیدکننده پیله ابریشم آرایشی تولید کننده پیله ابریشم آرایشی را پس از فرآوری و با بالاترین کیفیت جهت مصرف به بازار عرضه می کند. تولید پیله ابریشم جهت مقاصد آرایشی و بهداشتی در سال های اخیر روند رو به رشدی پیدا کرده است.
آشنایی هرچه بیشتر مصرف کنندگان با خواص بی نظیر و قدرت بالای پاک کنندگی پیله ابریشم یکی از مهمترین دلایل این امر بوده است. تولید کننده فعال در این حوزه توانسته علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، تولیدات خود را به کشورهای مختلف جهان هم صادر نماید.
بهترین و باکیفیت ترین پیله های ابریشم تولید شده در کشور جهت فرآوری و تبدیل به پیله های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و دانش روز زمینه ارتقای کیفی محصولات تولیدی تولید کننده را فراهم نموده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *