پیله ابریشم

توزیع پیله ابریشم کیلویی

توزیع پیله ابریشم کیلویی با بهترین کیفیت انجام می شود تا تولید کنندگان مواد آرایشی و بهداشتی بتوانند بهترین محصولات مراقبت های پوست را تولید کنند.

پیله ابریشم توسط کرم ابریشم تولید می شود در واقع این حشره مایعی از غده های دهان خود ترشح می کند که به محض این که از دهان او خارج می شود منجمد و تبدیل به الیاف ظریف و باریک ابریشم می گردد.

توزیع پیله ابریشم کیلویی

کارایی پیله ابریشم در صنعت

کارایی پیله ابریشم در صنعت

کارایی پیله ابریشم در صنعت شامل گزینه های زیر می شوند:

  • صنعت آرایشی و بهداشتی: 2500 سال پیش زنان شرق آسیا از این محصول برای رفع چین و چروک های صورت خود استفاده می کرده اند و امروزه با تحقیقات فراوانی که انجام شده نشان می دهد که این محصول برای سلامت پوست بسیار مفید است به همین دلیل مواد اولیه بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می گردد.
  • صنایع نظامی: برای تولید جلیقه ضد گلوله ابریشمی از آن استفاده می کنند چون در برابر گلوله مقاومت عالی دارد.
  • صنایع نساجی: برای تولید پارچه های مقاوم و درخشانی استفاده می شود.
  • صنایع پزشکی: بهترین جایگزین برای تاندون ها می باشد و به دلیل این که دارای ماده ای به نام سریسین است باعث بهبود زخم ها می گردد به همین دلیل برای تولید بانداژ از آن استفاده می کنند.
  • به دلیل این که مقاومت بالای دارد در صنعت مجسمه سازی برای افزایش استحکام سازه ها کاربرد دارد.

مرکز پخش پیله ابریشم کیلویی

مرکز پخش پیله ابریشم کیلویی

مرکز پخش پیله ابریشم کیلویی با قیمت درب کارخانه و بالاترین مرغوبیت محصول را بدست مشتری می رساند به همین دلیل یکی از محل های فروش مورد اعتماد خریداران محسوب می شود و آن ها می توانند خرید امن و موثری داشته باشند. فواید درمانی پیله ابریشم برای پوست باعث شده کاربرد آن در صنعت آرایشی و بهداشتی افزایش یابد که ما در زیر آن ها را شرح می دهیم.

پیله کرم ابریشم دارای دو پروتئین طبیعی به نام سریسین و فیبروئین می باشد که 15 آمینو اسید فعال دارند به همین دلیل می تواند برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی فوق العاده باشد.

منبع انواع پروتئین ها به نام سرسین و هیدرولیزه است که در هنگام اتصال به پوست می تواند باعث ایجاد رطوبت شود علاوه بر این باعث شادابی، نرمی، کشیدگی و لطافت پوست می شود و به دلیل مقاومت کششی که دارد می تواند به ضخیم شدن مو کمک فراوانی کند و از ریزش مو جلوگیری نماید.

زمانی که شما پیله ابریشم را خیس می کنید سریسین آن جدا می شود و به روی پوست می چسبد که این باعث می گردد پوست هیدراته و مرطوب شود علاوه بر این سریسین پیله ابریشم باعث کلاژن سازی و تقویت پوست می گردد و از چین و چروک صورت جلوگیری می کند.

برای رفع چین و چروک می توانید 2 عدد پیله ابریشم را در آب داغ خیس کنید تا نرم شود سپس آن را با انگشت خود روی صورتتان ماساژ دهید برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است این کار را تا 3 هفته انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *