سریسین ابریشم

ارائه کننده سریسین ابریشم طبیعی

سیرین ابریشم طبیعی یکی از مرغوب ترین الیاف طبیعی ابریشم می باشد که در کشور ما با کیفیتی عالی تولید می شود.

سریسین ابریشم طبیعی از جمله الیاف سازگار با محیط زیست بوده که از جنس پروتئین طبیعی می باشد و از کیفیت ویژه ای برخوردار است. سریسین در واقع پیله کرم ابریشم می باشد که قبل از اینکه به پروانه تبدیل شود، آن را خارج کرده و پیله موجود را نیز به خط فرآوری منتقل می کنند .

ارائه کننده سریسین ابریشم طبیعی

کارایی انواع سریسین ابریشم طبیعی

کارایی انواع سریسین ابریشم طبیعی انواع سریسن ابریشم طبیعی در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد زیادی دارد و همچنین از کاربرد های متعدد انواع سریسین ابریشم طبیعی می توان به فرآوری این پیله های خام، موادی دارویی، صنعتی و شیمیایی تولید نمود.

مهمترین کاربرد سریسین ابریشم طبیعی در صنعت داروسازی می باشد که عموماً در حوزه تولید کرم های مراقبت از پوست و لوسیون های لایه برداری پوست، کرم های پاکسازی پوست، آبرسان ها، انواع مختلف لوسیون ها و کرم های سفید کننده و همچنین انواع مرطوب کننده ها و کرم ها و لوسیون های ضد چین و چروک است.

سریسین ابریشم طبیعی به عنوان یک افزودنی، قابلیت استفاده در فاز مایع کرم‌ها، شامپوها و مایع‌های دستشویی را دارد.نکته قابل توجه در مورد استفاده از این محصولات این است که به دلیل ارگانیک بودن محصول هیچ گونه عوارض جانبی ثبت نشده است و همچنین این محصول هرگز سبب آلودگی اکوسیستم طبیعی نمی گردد.

رشته های تشکیل دهنده سریسین دارای نوعی روغن ارگانیک هستند که توسط کرم ابریشم تولید شده است و از طیف وسیعی از ترکیبات آلی ساخته شده است سریسین تنها یکی از پروتئیبن های موجود در پیله کرم ابریشم می باشد که پس از تهیه از پیله ابریشم آن را به صورت پودر در می آورند و در تولید انواع داروها و کرم های پوست و زیبایی مورد استفاده قرار می دهند که این محصولات تولید شده دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و ضد تومور های بدخیم می باشد همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

بازار فروش سریسین ابریشم طبیعی

بازار فروش سریسین ابریشم طبیعی در حال حاضر بازار پخش سریسین ابریشم مرغوب بسیار پررونق بوده و مشتریان از خرید این محصول استقبال خوبی نشان می دهند.

در عصر حاضر با بالاتر رفتن اهمیت استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی در بسیاری از صنایع از قبیل صنایع نساجی و تولید پارچه، حجم فروش سریسین ابریشم طبیعی مرغوب نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و در نتیجه این امر، واحد های خدمات دهی مجبور شده اند که نسبت به روش های فروش خود، تجدید نظر کرده و اقدام به آپدیت کردن آنها نمایند تا کیفیت این خدمات، بالاتر برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *