پیله ابریشم, پیله ابریشم صنعتی

خرید عمده پیله ابریشم صنعتی آرایشی

پیله ابریشم صنعتی آرایشی و بهداشتی دارای تولیدکنندگان خصوصی در ایران و جهان است باعث شده است که به یک محصول خاص و صنعتی در زمینه لوازم آرایشی تبدیل شود. پیله های ابریشمی آرایشی را می توان معمولاً در چند بسته از نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف کشور خریداری کرد. اگرچه قیمت بسته بندی پیله ابریشمی با توجه به کیفیت محصول متفاوت است، اما اغلب به دلیل کارایی و ارزش، قیمت مناسبی داشته است. برای خرید عمده پیله ابریشم صنعتی آرایشی به واحد فروش ما مراجعه کنید.

خرید عمده پیله ابریشم صنعتی آرایشی

اطلاعاتی درباره انواع پیله ابریشم صنعتی

اطلاعاتی درباره انواع پیله ابریشم صنعتی پیله ابریشم صنعت آرایشی و بهداشتی یکی از محصولات طبیعی بدست آمده از فرآیند پرورش کرم ابریشم است که سرشار از پروتئین های مختلف مانند فیبروئین و سرسین است همچنین این محصول حاوی انواع ویتامین ها مانند ویتامین A و E است. این پیله ویژگی های خاص خود را دارد و بنابراین استفاده از آن برای لایه برداری پوست و تولید انواع محصولات پروتئینی بسیار رایج است.

می توان در مورد ظاهر این پیله رنگ سفید آن صحبت کرد. اندازه ای حدود 2 تا 3 سانتی متر، این محصول را می توان در انواع کاربردهای آرایشی صنعتی با حذف شفیره از پیله استفاده کرد. این دستگاه به دلیل وجود نخ های کرکی مانند ابریشم، بافت نسبتاً خشن دارد. میزان رطوبت داخل این پیله حداقل ممکن است و کاملاً خشک است. حلالیت آن در آب بسیار کم است و در تهیه کرم ها و پودرهای آرایشی مختلف، باید حلالهای خاصی در باغ ترکیب شود تا بتواند در محصول نهایی گنجانده شود.

وزن این پیله بسیار کم است و تراکم فیبر آن زیاد نیست. تاثیر پیله های ابریشمی بر روی پوست بسیار زیاد است، اما به دلیل عدم آگاهی و آشنایی مردم با این ماده ارزشمند، بسیاری به مواد شیمیایی روی می آورند که هرگز پاسخی دریافت نمی کنند و یا به این نتیجه نمی رسند که این مواد در دراز مدت تأثیرگذار هستند. . بر زیبایی پوست تأثیر نمی گذارد. با این حال، تأثیر پیله های ابریشمی بر زیبایی و سلامت پوست به اثبات رسیده و نتایج خوبی همواره به دست آمده است.

اثرات این ماده بر پوست انسان عبارتند از: جوان سازی پوست پاکسازی پوست لایه برداری پوست تولید کلاژن چین و چروک های پوست را برطرف می کند پیله ابریشم یک ماده ارگانیک و کاملا طبیعی است که امروزه بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند و مصرف می کنند و نتایج بهتری نسبت به استفاده از مواد شیمیایی به دست می آورند.

صادرات پیله ابریشم صنعتی آرایشی

صادرات پیله ابریشم صنعتی آرایشی پیله های ابریشمی آرایشی صنعتی توسط بهترین مرکز فروش پیله ما در بازار به فروش می رسد، این مرکز فروش وب سایت فروشگاهی ویژه ای را برای صنعت تهیه کرده است تا خریداران از طریق واسطه ها این محصول را با قیمت گرانتری دریافت نکنند. به طوری که حتی مشتریان بسیاری از کشورهای دیگر داشته و با صادرات پیله ابریشم صنعتی آرایشی به کشورهای آسیایی و اروپایی توانسته رشد تجارت خود را هر ساله افزایش دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *