پروتئین سیریسین ابریشم

آخرین قیمت پروتئین سیریسین ابریشم

ابریشم فیبر کرم ابریشم است که در تولید پیله خود تولید می کند. این پروتئین عمدتا از دو پروتئین تشکیل شده است. این مجتمع یکی از بهترین مراکز تولید پروتئین سیریسین ابریشم در ایران و خاورمیانه است قیمت پروتئین سیریسین ابریشم با نوسانات بسیاری همراه بوده که بیشتر به علت بالا و پایین رفتن قیمت ارزهای معتبر جهانی بوده است از این رو می توانید برای اطلاع بیشتر از آخرین قیمت پروتئین سیریسین ابریشم به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین قیمت پروتئین سیریسین ابریشم

مشخصات انواع پروتئین سیریسین

مشخصات انواع پروتئین سیریسین انواع پروتئین سیریسین ابریشم از نظر ساختاری از 18 آمینو اسید مختلف و 32 درصد سرین تشکیل شده است که در بیشتر موارد یک سیم پیچ بی شکل است. هنگامی که در کویل های بی شکل وجود دارد، سرسین را می توان به راحتی از طریق جذب مکرر رطوبت و فشار مکانیکی به ترکیب ورق β تبدیل کرد. با استفاده از معاینه اشعه گاما، الیاف سرسین به طور معمول از سه لایه تشکیل شده است که همه آنها دارای فیبرهایی هستند که در الگوهای جهت گیری مختلف عمل می کنند.

درونی ترین لایه معمولاً از الیاف طولی، یک لایه میانی از الیاف الگوی طرح دار متقاطع و یک لایه خارجی از الیاف الیاف جهت دار تشکیل شده است. ساختار کلی نیز می تواند به عنوان تابعی از دما تغییر کند، هرچه دما پایین تر باشد، ترکیب ورق β سیم پیچ های بی شکل بیشتر است. سه نوع مختلف سرسین وجود دارد که لایه های بالایی فیبرین را تشکیل می دهند.

سريسين A نامحلول در آب خارجي ترين لايه است و حدود 17٪ نيتروژن همراه با اسيدهاي آمينه مانند سرين، ترئونين، آسپارتيك اسيد و گليسين دارد. سريسين B كه از لايه مياني تشكيل شده و تقريباً مشابه سريسين A است، حاوي تريپتوفان است. Sericin C نزدیکترین لایه به فیبرین و مجاور آن است. Sericin C، که در آب نیز محلول است، می تواند با افزودن یک اسید ملایم گرم از فیبرین جدا شود. Sericin C حاوی آمینو اسیدهای B همراه با افزودن پرولین است.

ما پروتئین سیلیسیم سرسین را به صورت آنلاین ارائه می دهیم. سرسین همچنین در پزشکی و لوازم آرایشی استفاده می شود. به دلیل میل طبیعی به کراتین و همچنین خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری آن، سریسین عمدتا در پزشکی برای بخیه زدن زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید انواع پروتئین سیریسین ابریشم

خرید انواع پروتئین سیریسین ابریشم پروتئین سیریسین ابریشم یکی از پروتئین های سازگار با محیط زیست است که بیشتر در لوازم آرایشی استفاده می شود. اگرچه قیمت پروتئین سرسین به دلیل ارگانیک بودن آن و از قلب طبیعت است و برای پردازش به زمان و هزینه نیاز دارد ، بالاست ، اما قیمت ثابتی ندارد زیرا در کیفیت های مختلف تولید می شود. جهت خرید انواع پروتئین سیریسین می توانید به سایت ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت منطقی و به روز تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *