پیله ابریشم

قیمت روز پیله ابریشم مخصوص زیبایی در بازار تهران

پیله ابریشم مخصوص زیبایی

پیله ابریشم در حقیقت مایعی است که کرم ابریشم از طریق غده های دهانی خود ترشح می کند.این مایع بعد از خارج شدن از دهان کرم سریع به حالت جامد در می آید و به محفظه ایی تبدیل می شود که کرم ابریشم درون آن قرار می گیرد.امروزه کاربرد پیله ابریشم در زمینه پزشکی و به خصوص تاثیر فراوانی که بر روی پوست دارد بر همگان روشن شده است به همین دلیل از پیله ابریشم مخصوص زیبایی در حوزه پزشکی استفاده های زیادی می شود.

 

کاربردهای پیله ابریشم برای زیبایی پوست چیست؟

کاربردهای پیله ابریشم برای زیبایی پوست چیست؟ پیله ابریشم به دلیل کاربردها و مزایای بسیار مفیدی که بر روی پوست و زیبایی دارد طرفداران فراوانی را به سمت خود جذب کرده است.پیله ابریشم به عنوان یکی از مواد اولیه سالم و کاملا ارگانیک برای تهیه لوازم آرایشی نیز استفاده می شود. پیله ابریشم مخصوص زیبایی است چون حاوی پروتئین ها و ویتامین هایی است که بر روی پوست بسیار تاثیرگذار هستند.

آنتی اکسیدان هایی که در پیله ابریشم وجود دارند به داشتن پوستی جوان و نرم و لطیف کمک فراوانی می کنند.کاربرد پیله ابریشم بر روی پوست بدن به شرح ذیل می باشد:یک نوع سفید کننده برای پوست محسوب می شود،لایه بردار قوی پوست است و به از بین بردن لک های روی پوست صورت کمک زیادی می کند،برای رفع جوش های سر سیاه موجود در روی پوست بسیار موثر است.

پیله ابریشم همچنین در از بین بردن پف زیر چشم خیلی کاربردی و تاثیرگذار می باشد،چین و چروک روی پوست را از بین می برد و یک رطوبت رسان بسیار قوی است و منافذ پوست را از بین می برد.پیله ابریشم همچنین در درمان برخی از بیماری ها مثل:سرطان،استحکام استخوان ها و زخم های ناشی از حمله قلبی را درمان می کند.

نمایندگی فروش پیله ابریشم مخصوص زیبایی در کشور

نمایندگی فروش پیله ابریشم مخصوص زیبایی در کشور امروزه بازار خرید و فروش پیله ابریشم سود و درآمدزایی فراوانی را برای تولید کنندگان این محصول طبیعی به وجود آورده است.پیله ابریشم به دو صورت تر و خشک به بازار عرضه می شود.نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که پیله ابریشم را از پرورش دهندگان کرم ابریشم خریداری می کنند و برای برطرف کردن نیاز مصرف کنندگان این ماده طبیعی و سرشار از خاصیت،آن را روانه بازار می کنند.

به لحاظ مصارف زیادی که از پیله ابریشم در زمینه های مختلف می شود میزان تقاضا هر ساله برای تولید آن افزوده می شود.قیمت پیله ابریشم به دلیل فواید درمانی که دارد همواره رو به افزایش است.استفاده از پیله ابریشم بر روی انواع پوست تاثیر مثبت دارد لذا هیچ گونه محدودیتی برای مصرف آن وجود ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *