پیله ابریشم

فروش مستقیم پیله ابریشم تهران

پیله ابریشم تهران، يكی از مراكز فروش مستقيم و بدون واسطه پيله ابريشم است. يكی از مهم ترين حوزه های مصرفی از پيله ابريشم در صنعت آرايشی و بهداشتی است.

محصولات پيله ابريشم، کرم جوان ساز پوست، ژل شست و شو دهنده صورت، ماسک صورت، كرم دور چشم و همچنين لوسيون بدن و ژل و محصولات متنوع ديگر است. اين محصولات پايه ی گياهی دارند و كاملا ارگانيک اند. به دليل كلاژن سازی و پروتئين بالای پيله ابريشم برای جوان سازی و ترميم پوست بسيار موثر است.

فروش مستقیم پیله ابریشم تهران

وزن متوسط هر پیله ابریشم

وزن متوسط هر پیله ابریشم وزن پیله ابریشم حدودا  دو الی سه گرم است. اين محصول علاوه بر پروتئين، سرشار از ويتامين های گوناگونی چون A و E است؛ كه اين دو در سلامت پوست بسيار مهم اند. پيله ابريشم به صورت كيلويی عرضه مي گردد.

با توجه به سبک بودن و وزن كم هر پيله ابريشم، در يک كيلوگرم اين محصول مقدار بسيار زيادی پيله وجود دارد. منطقی است كه خريد اين محصول در وزن بالا و عمده از لحاظ مالی بسيار به صرفه تر است. جهت اطمينان از كيفيت و مرغوبيت پيله ابريشم می توانيد مقداري از آن را تهيه و بررسی كنيد.

اين محصول انواع و درجه بندي كيفيت های مختلفی دارد. اما كيفيت آن ها تنها درموارد بسيار جزئی و محدود وجود دارد. استفاده از اين محصول علاوه بر صنعت آرايشی و بهداشتی در نساجی نيز كاريرد دارد. پيله ابريشم علاوه بر عرضه به توليد كننده هاي گوناگون برای مصرف خانگی در بسته بندي های مناسب نيز عرضه مي گردد.

مرکز خرید پیله ابریشم تهران

مرکز خرید پیله ابریشم تهران مرکز خرید پیله، پخش مستقيم  اين محصول را در دست دارد. از اين رو ثبات در قيمت و تغييرات بسيار كم اين محصول ياعث جلب رضايت خريدار و شركت هاي تحت قرار داد شده است. خريد از مركز اصلی و معتبر عرضه پيله ابريشم، كاملا اصولی است.

از آن جا كه توليدات محصولات ابريشم بيشتر مربوط به حوزه آرايشی و بهداشتی است، و اهميت بالای اين حوزه در سلامت پوست انسان، توليد و نگهداری و عرضه پيله ابريشم كاملا استاندارد و اصولی است.

بنابر تقاضای مشتري پيله ابريشم  می تواند در حالت تر يا خشک ارائه شود. همچنين محصول در وزن و بسته بندی مورد نظر ارائه می گردد.

ثبت سفارش و خريد پيله ابريشم تهران با مراجه حضوری به دفاتر فروش و سايت و تلفن تماس مربوطه صورت می گيرد. همچنين مشاور رايگان در اختيار خريدار قرار می گيرد.

به دليل افزايش محصولات توليدی مروط به حوزه بهداشتی و درخواست بالا، پيله ابريشم با كيفيت و تازگي بالا ارائه می گردد. طراوت و تازه بودن محصول در كيفيت محصولات توليدی بسيار مشهود است.

مطالب مرتبط

1 نظر در “فروش مستقیم پیله ابریشم تهران

  1. اصغر شاهکلایی گفت:

    سلام جهت فروش حدودی پنجاه تن پیله در خدمتتونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *