پیله ابریشم, پیله ابریشم پاکسازی پوست

مرکز فروش پیله ابریشم پاکسازی پوست

پوست شما به عنوان اولین لباس بدن شما و مهم ترین بخش است که همیشه در معرض دید قرار می گیرد و نشان دهنده سن و سال و زیبایی شماست. برای جوان سازی و جوان نگه داشتن پوست بهترین روش پاکسازی مداوم آن و استفاده از بهترین و سالم ترین محصولات پوستی می باشد؛ البته خوردن آب کافی هم مهم خواهد بود. پیله ابریشم به عنوان یکی از بهترین و طبیعی ترین روش های روز است که توسط سلبریتی ها و افراد بسیار مورد استفاده قرار گرفته و موثر نیز بوده است. با مرکز فروش پیله ابریشم پاکسازی پوست همراه باشید.

مرکز فروش پیله ابریشم پاکسازی پوست

ویژگی های بارز پیله ابریشم پاکسازی پوست

ویژگی های بارز پیله ابریشم پاکسازی پوست پیله ابریشم توده ای سفید رنگ است که کرم ابرشم قبل از تبدیل شدن به پروانه بافته و در آن آرام می گیرد تا زمانی که بال گشوده و در آسمان ها پرواز کند، این پیله حاوی میزان یادی پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی می باشد می باشد که به صورت کاملا ارگانیک برای پاکسازی انواع پوست استفاده می گردد.

این محصول به دلیل طبیعی بوده هیچ گونه عوارض و احتمال آلرژی بر روی پوست نداشته و می توان به آسانی از آن برای ماساژ پوست استفاده کرد، از مهم ترین ویژگی های پیله ابریشم بر روی پوست می توان به:

  • کلاژن سازی و برگرداندن حالت الاستیک به پوست
  • تامین ویتامین هایی چون A , E و سرسینا است که در جوان سازی پوست بسیار موثر هستند.
  • با تحریک پوست و ماساژ آن موجب سفتی و استحکام در آن می شود.
  • پیله ها قبل مصرف با آب خیس می شوند که بهترین رطوبت رسانی برای پوست را انجام داده و هر گونه جوش سر سیاه را از بین می برد.
  • و…

قیمت پیله ابریشم پاکسازی پوست

قیمت پیله ابریشم پاکسازی پوست روش استفاده از این کالا بسیار راحت است، پیله ها را حدود 2 تا 5 دقیقه در آب داغ قرار داده می شوند تا نرم و لطیف شده و آب ا در بافت خود جذب نمایند، سپس یک یا دو عدد پیله را از محل موجود بر سر انگشتان خود قرار داده و پوست به آرامی و به شکل دورانی ماساژ داده می شود که در همان استفاده های اول معجزه خود را نشان خواهد داد.

قیمت پیله ابریشم پوست جهت پاکسازی نسبت به عواملی چون: تعداد، برند، نوع بسته بندی و… متغیر بوده و ممکن است بنا به دلایل دیگری چون تورم و یا قیمت ارز نیز تغییر کند، بنابراین بهترین روش استعلام آن به صورت به روز از فروشنده و اینترنت می باشد.

ما در این مجموعه با برترین کلکسیون از بهترین انواع پیله تهیه شده یه صورت کاملا بهداشتی و بسته بندی شده با بهترین ماشین آلات و مواد اولیه به روش استریلیزه ب صورت عمده آماده همکاری و فروش این کالای ارزشمند به سراسر کشور هستیم.

مطالب مرتبط

1 نظر در “مرکز فروش پیله ابریشم پاکسازی پوست

  1. سارا گفت:

    سلام
    این محصول بسیار مفید است. من چندین سال است که به صورت مکرر از این محصول استفاده می کنم . پیشنهاد می کنم اگر به دنبال پوست درخشان هستید استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *