فیبروئین ابریشم

قیمت فیبروئین ابریشم طبیعی

ابریشم های طبیعی که از کرم های ابریشم به دست می آیند حاوی مواد معدنی بسیاری هستند که یکی از آن ها فیبروئین ابریشم نام داشته و این روز ها بسیار مورد توجه واقع شده است.

قیمت فیبروئین ابریشم طبیعی متناسب با مقدار و همچنین درصد خلوص آن تعیین خواهد شد و می توان قیمت های کاملا به روز را از همین سایت استعلام کرد و یا تماس گرفت تا اعلام شود.

قیمت فیبروئین ابریشم طبیعی

کاربرد فیبروئین ابریشم طبیعی

کاربرد فیبروئین ابریشم طبیعی فیبروئین ابریشم دارای کاربرد های گوناگونی است که بیش تر آن در حوزه پزشکی و زیبایی بوده و در ادامه به آن ها اشاره ای خواهد شد؛

  • این ماده در واقع نوعی پروتئین خالص است و به همین دلیل در دارو های زیستی از این نوع پروتیین ها به جای انواع حیوانی استفاده می شود تا عوارض کمتری داشته باشد.
  • در کرم های زیبایی از فیبروئین استفاده می شود تا به این ترتیب بتوان پوست را سفت کرد و از شل شدگی آن جلوگیری نمود.
  • همچنین در کرم های ضد پیری نیز از این ماده استفاده فراوانی می شود، چرا که می تواند به راحتی چین و چروک ها را از بین ببرد و پس از آن هم می تواند از بروز دوباره چین و چروک ها جلوگیری نماید.
  • از فیبروئین به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد، در جلیقه های ضد گلوله هم استفاده می شود، در واقع از آن در پخش جلویی استفاده می شود تا بتواند سرعت گلوله را کم کند و از ورود آن به بخش های دیگر جلوگیری کند.
  • در ساخت الیاف محکم و طبیعی هم نقش داشته و به این ترتیب می توان کاربرد زیادی هم در نساجی ها دارد.

تولید کننده فیبروئین ابریشم طبیعی

تولید کننده فیبروئین ابریشم طبیعی

  • تولید کننده فیبروئین ابریشم طبیعی، تولید فیبروئین ابریشم را از سال ها قبل آغاز نموده و اکنون یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان این ماده پر مصرف در کشور است.
  • این تولید کننده با استفاده از بهترین پیله های ابریشم به دست آمده این پروتئین را استخراج کرده و سپس در بسته بندی های بهداشتی و مناسب آن ها را پلمپ می کند.
  • بسته بندی ها معمولا در وزن های چند صد گرمی هستند، اما می توان به شکل کیلویی هم از این تولید کننده آن را سفارش داد تا در اسرع وقت آن ها را آماده کرده و سپس تحویل دهد.
  • باید گفت که خرید های کیلویی جزو خرید های کلی محسوب شده و به همین دلیل دارای قیمت کاملا مناسبی هستند.
  • جهت خرید آن ها کافی است که به شماره درج شده پیامکی حاوی نام، نام خانوادگی، شماره تماس و همچنین نام محصول ارسال شود تا در اسرع وقت کارشناسان ما تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “قیمت فیبروئین ابریشم طبیعی

  1. فریبا گفت:

    سلام
    قیمت ها را داخل سایت عنوان نکردید؟ در کدام قسمت می توانم قیمت ها را مشاهده کنم؟

  2. فریبا گفت:

    سلام
    قیمت ها را داخل سایت عنوان نکردید؟ در کدام قسمت می توانم قیمت ها را مشاهده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *