پروتئین سریسین ابریشم, سریسین ابریشم

عرضه کنندگان پروتئین سریسین ابریشم

نخ های ابریشمی بسیار سبک و محکم و منعطف و تجزیه پذیر هستند و در صنایع مختلف کاربری دارد. ابریشم سرشار از پروتئین است که توسط کرم های ابریشم تولید می شود.

عرضه کنندگان پروتئین سریسین ابریشم این محصول بی نظیر درمانی که ساختاری نرم و سفید دارد این محصول را به تمامی مراکز درمانی و بهداشتی و داروخانه ها پخش می کنند.

عرضه کنندگان پروتئین سریسین ابریشم

مراحل تولید پروتئین سریسین ابریشم

مراحل تولید پروتئین سریسین ابریشم سریسین ابریشم از تولید پیله کرم ابریشم به وجود می آید. این محصول سرشار از پروتئین است و دارای 18 نوع آمینه اسید می باشد.

مراحل تولید پروتئین سریسین ابریشم:

  1. ابتدا بعد از تخم گذاری پروانه تخم ها بر روی برگ توت گذاشته تا بعد از گذشت چند روز به لارو تبدیل شوند.
  2. لارو های شروع به رشد نموده و سپس از برگ های درخت توت تغذیه می کنند.
  3. در مرحله بعد لارو ها به کرم ابریشم تبدیل شده و شروع به تولید نخ ابریشم نموده و با آن پیله برای خود می سازند تا بتوانند مراحل تکامل و تبدیل شدن به پروانه را طی نمایند.
  4. برای به دست آوردن سریسین ابریشم قبل از تبدیل کرم ابریشم به پروانه و خارج شدن از پیله که تخم مرغی شکل است آن را در آب جوش ریخته و با مردن کرم های ابریشم سریسین به دست می آید.

در دارو سازی از سیسین ابریشمی برای تولید کرم و لوسیون هایی که کار لایه برداری و سفید کنندگی و نرم کنندگی پکسازی را برعهده دارند استفاده می شود که مهمترین کاربری را در صنعت بهداشتی و آرایشی دارد. همچنین این محصولات پروتئینی ضد چین و چروک نیز می باشند.

سریسین خاصیت آنتی اکسیدانی و انعقاد خون دارد. به علاوه ضد باکتری و ضد تومور می باشد. سریسین در برابر اشعه های ماورا بنفش بسیار مقاوم است. ابریشم و فرآورده های ابریشمی زمانی که می سوزند یا در معرض شعله قرار بگیرند یک بویی نظیر پر سوخته می دهند.

سریسین ابریشم سرشار از پروتئین است و بسیار با محیط زیست سازگار است که همین امر در صنعت دارو و آرایشی و بهداشتی بهترین مزیت و کاربرد است. عرضه پروتئین ابریشم به سراسر کشور در بسته بندی هایی در حجم های متنوع صورت می گیرد.

خرید پروتئین سریسین ابریشم

خرید پروتئین سریسین ابریشم برای خرید پروتئین سریسین که از پیله ابریشم تشکیل شده است به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. این محصول برای پوست بسیار منحصر بفرد است و کمک شایانی به جوان سازی و رفع مشکلات پوستی با توجه به پرتئین موجود در خود می کند.

بسته های 60 عددی این محصول 60 هزار تومان قیمت گذاری شده است. خرید پیله ابریشم برای رسیدگی به پوست با قیمت بسیار منصفانه و مناسب امکان پذیر است که خریدار بهترین و مرغوب ترین نوع پیله را دریافت می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *