پروتئین سیریسین ابریشم

شرکت فروش پروتئین سریسین ابریشم

این روزها توجه به سلامت و زیبایی پوست از الویت های اولیه هرکس است .چرا که ظاهر زیبا و سلامت پوست ارتباط مستقیمی با اعتماد بنفس و سلامت روان دارد. از این رو بازار خرید پیله ابریشم و محصولات مربوط به آن اعم از پروتئین سریسین ابریشم برای شرکت های دارویی و تولید کنندگان محصولات زیبایی و هم چنین عموم مردم بسیار داغ و جذاب است.

شرکت فروش پروتئین سریسین ابریشم

اطاعاتی درباره انواع پروتئین سریسین

اطاعاتی درباره انواع پروتئین سریسین سریسین یک پروتئین طبیعی حاصل از فرآوری پیله ابریشم است که دارای خواص درمانی بسیاری بوده وبالغ بر هجده نوع اسید آمینه را در خود دارد.این امر موجب جلب توجه شرکت های دارو سازی و مواد آرایشی و بهداشتی به این محصول شده‌.قیمت این محصول به علت طولانی بودن فرایند فرآوری وهزینه بالای این فرایند ثابت نبوده و البته تهیه این محصول در کیفیت های مختلف نیز در ثابت نبودن قیمت این محصول بسیار موثر است.از سریسین به علت اثرات مختلفی که بر پوست میگذارد در اکثر مواد آرایشی و مراقبتی پوست استفاده میشود اما چون این محصول به صورت معمولی و عادی غیر قابل مصرف است پس حتما باید در کرم ها ویا انواع مختلف لوسیون به کار برده شود تا در دسترس مصرف کننده باشد. از اثرات مفید و قابل توجهی که این محصول بر پوست میگذارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • روشن و شفاف کننده پوست
  • لایه بردار قوی پوست
  • مرطوب کننده موثر پوست
  • ضد التهاب
  • ضد قارچ و باکتری
  • ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست
  • دارای خاصیت انتی اکسیدانی

این محصول بی نظیر در انواع مختلف لایه بردار های مرغوب و با کیفیت وهمچنین در کرم های ضد چروک و انواع مختلف مرطوب کننده ها استفاده شده وبا استقبال زیادی رو به رو شده است.چرا که این محصول باعث تامین ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست شده و به شادابی و سلامت پوست کمک شایانی میکند.

پروتئین سریسین ابریشم از سه لایه تشکیل شده است:

  1. لایهA : اولین لایه پروتین که در آب حل نمیشود و شامل گلیسین،سرین و اسید آمینه ترئونین است
  2. لایهB : لایه مینا که تغریبا همه ویژگی های لایه Aرا داراست اما یک اسید آمینه بیشتر دارد به نام تریپتوفان
  3. لایهC : اخرین لایه که در قابلیت حل شدن در آب را دارد و همنین در مجاورت فیبروین می باشد این لایه تمام اسید های آمینه موجود در لایهBرا دارد به علاوه اسی آمینه پرولین

از این پرو تئین در صنعت های مختلف اعم از صنعت دارو سازی_ پزشکی_ تولید مواد آرایشی و بهداشتی و صنایع دیگر استفاده میشود.

تولید انواع پروتئین سریسین ابریشم

تولید انواع پروتئین سریسین ابریشم مجموعه ما در جهت تهیه و توزیع سریسین و انواع پروتئین سریسین فعالیت میکند.شما میتوانید برای تهیه این محصول شگفت انگیز بدون واسطه و به طور مستقیم از تولید کننده اقدام کنید .برای ثبت سفارش و خرید محصول با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب وارد سایت ما شده ودر قسمت ثبت سفارش خرید خود را انجام دهید .محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *