پیله ابریشم

قیمت فروش پیله ابریشم خالص در مشهد

پیله ابریشم به دلیل خواص فراوانی که دارد، مورد توجه صنعت گران آرایش ،نساجی و علم پزشکی قرار گرفته است. ابریشم از یکی از کرم های پیله ساز تهیه می شود. این کرمها بعد از تخم گذاری کرمها از تخم بیرون می آیند، که از برگ توت سفید تغذیه می کنند.  و هر کدام از آنها شروع به ریسیدن پیله اطراف خود می کنند.

پرورش دهندگان این کرمها باید توجه داشته باشند که به موقع این پیله ها را در معرض آفتاب قرار دهند تا از سوراخ شدن پیله توسط کرمها جلوگیری کنند، تا کرمها بمیرند. در غیر این صورت کرمها از پیله خارج می شوند و دیگر قابل استفاده نمی باشد.قیمت پیله ابریشم خالص با توجه به نوع کیفیت آن متفاوت می باشد. فروشندگان این محصول در مشهد به صورت حضوری و غیرحضوری محصول خود را در اختیار خریداران قرار می دهند.

قیمت فروش پیله ابریشم خالص در مشهد

پیله ابریشم چه کاربردی در درمان و زیبایی دارد؟

پیله ابریشم چه کاربردی در درمان و زیبایی دارد؟ کاربرد پیله ابریشم در زیبایی و درمان وهم چنین در موارد دیگر نیز  می باشد:

پیله ابریشم به دلیل اینکه از اجزای  طبیعی تهیه شده است، و هم چنین به دلیل رطوبت مناسبی که دارد، برای زیبایی پوست بسیار مناسب می باشد.

امروزه به دلیل قرار گرفتن افراد در معرض آفتاب و ناراحتی های عصبی پوست آنها دچار تغییراتی می شود، که همین امر باعث ناراحتی آنها می شود.

این افراد برای رفع  مشکلات پوستی به دنبال راه حل های مناسب می گردند، تا زیبایی خود را به دست آورند.

پیله ابریشم دارای ویتامین های زیادی است،  که هر کدام از این ویتامینها نقش بسزایی در زیبایی پوست دارد.

چند مورد از خواص پیله ابریشم در اینجا آورده شده است:

  • کلاژن سازی پوست
  • رفع چین و چروک
  • رفع پف زیر چشم 
  • رفع لک های پوستی 
  • در درمان عمل های زیبایی نیز کاربرد فراوانی دارد.

مراکز فروش بهترین پیله ابریشم بهداشتی

مراکز فروش بهترین پیله ابریشم بهداشتی وزارت کشاورزی هرساله برای بهبود تولید پیله ابریشم تعداد زیادی از نوغانها را در سراسر کشور بین پرورش دهندگان این محصول  توزیع می کند.

پرورش دهندگان بعد چند روز که تخمها خارج شده اند، به آنها برگ توت سفید می دهند،بعد اینکه طی گذران مراحلی و ریسیدن پیله ها ابریشم تهیه شد.آن را در  بازار فروش توزیع می کنند.

فروش پیله ابریشم معمولا توسط پرورش دهندگان این محصول انجام می شود، که محصولات خود با کیفیت عالی در اختیار خریداران قرار می دهند.

با توجه به کسب و کار اینترنتی فروشندگانی هم هستند که به صورت اینترنتی محصولات خود را عرضه می کنند.

این فروشندگان با قراردادن محصولات خود در سایت های مختلف به مشتریان کمک می کنند،  تا محصولات خود را با صرف هزینه و زمان کم با بهترین کیفیت خریداری کنند.

مطالب مرتبط

1 نظر در “قیمت فروش پیله ابریشم خالص در مشهد

  1. کاظم کاظمی گفت:

    اقا سلام من پیله ابریشم برای کارمان
    تولید پماد مخواهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *