پیله ابریشم

عمده فروشی پیله ابریشم خشک

پیله ابریشم خشک از جمله محصولاتی است که امروزه برای تولید سایر محصولات دیگر از جمله پارچه های ابریشمی مورد استفاده قرار می گیرد که توسط کارخانه ها و شرکت های بزرگ تهیه شده و دارای جنس و کیفیت بسیار خوب و همچنین قیمت های ارزان می باشد.

عمده فروش پیله ابریشم خشک امروزه در بازار های مختلف انجام می‌ شود که تمام نمایندگی های مجازی که این محصول را می‌ فروشند معمولاً سعی می ‌کنند که آن ها را در بسته بندی های مختلف با حجم و تعداد گوناگون به بازار عرضه کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

عمده فروشی پیله ابریشم خشک

روش خشک کردن پیله ابریشم چگونه است؟

روش خشک کردن پیله ابریشم چگونه است؟ روش های مختلفی برای خشک کردن پیله ابریشم وجود دارد که می ‌توانیم با استفاده از هر کدام از این روش‌ ها این محصول را به صورت خشک شده و آماده مورد مصرف قرار دهیم چرا که پیله ابریشم خشک دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد می باشد و باعث وجه تمایز آن نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار شده است و همچنین باعث استقبال فراوان مشتریان جهت خرید این محصول نیز می‌باشد.

یکی از روش های خشک کردن پیله ابریشم معمولاً می باشد که بعد از جدا سازی لارو از کرم ابریشم می توانیم آن ها را در محیط های بسیار استریل و تمیز که از قبل با فرمالین استریل شده ‌اند قرار بدهیم و با استفاده از ظرف ‌های مخصوص آن ها را در یک محیط طبیعی قرار داده و با استفاده از دمای اتاق یا با استفاده از لامپ‌ های نوری دمای اتاق را به حدود ۲۵ درجه سانتیگراد رسانده و بعد از مدت ۳ الی ۴ روز باعث تغییر رنگ لارو ها از سفید و خاکستری می شود که نشان دهنده خشک شدن آن ها می باشد.

همچنین برای خشک کردن این محصولات در فصل سرما و زمستان از بخاری های مخصوص و همچنین وسایل گرمایشی مورد نیاز استفاده می گردد که می‌تواند در مدت زمان کوتاه به روش مناسب پیله کرم ابریشم را خشک نمایند.

توزیع مستقیم پیله ابریشم خشک

توزیع مستقیم پیله ابریشم خشک توزیع پیله ابریشم خشک معمولاً به صورت عمده و کلی و همچنین به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می ‌شود که تمامی این توزیع کنندگان سعی می‌ کنند محصولات خود را به همراه گارانتی کیفیت و گارانتی تعویض به بازار عرضه کرده و با قیمت ‌های مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

همچنین توزیع کنندگان سعی می ‌کنند که برای در دسترس قرار دادن محصولاتشان از روش فروش اینترنتی نیز استفاده نمایند که مصرف کنندگان می توانند با ثبت سفارشات خود در آن این سایت این محصول را در مدت زمان کوتاه خریداری کرده و مورد مصرف قرار دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *