پیله ابریشم برای پوست

پیله ابریشم لایه بردار قوی و ارگانیک برای پوست

پیله ابریشم

پیله ابریشم با دارا بودن ویتامین های A و E و همچنین پروتئین هایی به نام کلاژن و الاستین و صمغ ابریشم که دارای سرسیناست است موجب جوانسازی ، سفتی پوست و استحکام پوست میشود.

مواد معدنی موجود در پیله ابریشم

ویتامین A :این ویتامین برای رشد طبیعی ، تکثیر، بازسازی سلول های پوست لازم است و آنتی اکسیدان هم هست این ویتامین رنگ پوست را بهبود میبخشد و عمق گرفتن خطوط صورت را کند میکند انعطاف پذیری پوست را زیاد میکند و همینطور در داروهای درمانی جوش بکار میرود.

ویتامین E: این ویتامین برای رشد بافتهای سالم لازم است و یک آنتی اکسیدان فوق العاده پایدار است همچنین پوست را مرطوب و شفاف می کند.از مضرات رادیکالهای آزاد میکاهد و به درمان سوختگی،التیاب،بریدگی و سوزش کم میکند.

سرسین : تار ابریشم الیاف لطیف و درخشانی است که توسط کرم ابریشم تنیده میشود سرسین نام گلیکو پروتئینی پوششی و درخشنده الیاف ابریشم است که عمل کلاژن سازی را تقویت میکند و همچنین باعث تقویت خاصی کششی پوست می گردد که این خود باث میشود این محصول اثر مستقیم بر روی چین و چروک صورت داشته باشد امروزه در صنعت آرایشی بهداشتی به صورت شیمیایی استفاده میشود.

پیله ابریشم

مکانیسم اثر پیله ابریشم

مکانیسم اثر : سرسین به صورت یک لایه نازک و بادوام پوست را در برابر شرایط نامساعد محیطی، بویژه دی هیدراتاسیون ، محافظت میکند و باعثنرمی ، لطافت ، درخشندگی ، شادابی پوست و همچنین عمق چروک را نیزکاهش میدهد.

طبق تحقیقات به عمل آمده پیله ابریشم و سرسین به دلیل ارگانیک بودن خاصیت ضد آلرژیک داشته و فاقد هرگونه اثر جانبی میباشد.

موارد مصرف پیله ابریشم

پیله ابریشم به دلیل ارگانیک بودن برای هر نوع پوستی مناسب بود و خواصی مثل لایه برداری، سفید کنندگی ،سفت کنندگی و در از بین برد چین و چروک پوست بسیار مناسب است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *