پیله ابریشم

پخش عمده پیله ابریشم آرایشی خالص

پیله ابریشمی آرایشی خالص نمونه‌ی یکی از محصولات ارگانیک و طبیعی می باشد که دارای ارزش بسیار زیادی به دلیل خواص بیشمارش دارد. در حال حاضر استفاده از این پیله در موارد آرایشی بهداشتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، در واقع این محصول از کیفیت های متنوع برخوردار است که دلیلی بر تفاوت قیمت آنها در مراکز مختلف فروش آن می‌باشد. کارآفرینان امروزه با پرورش کرم ابریشم و تهیه و تولید پیله ابریشم آرایشی خالص به صورت عمده آن را به سراسر کشور ارسال می‌کنند

پخش عمده پیله ابریشم آرایشی خالص

مشخصات بارز انواع پیله ابریشم آرایشی

مشخصات بارز انواع پیله ابریشم آرایشی پیله ابریشم خالص از محصولات طبیعی و خالص است که از کرم ابریشم تهیه می‌شود. از جمله ویژگی مهم پیله ابریشم آرایشی دارا بودن چند ماده مهم پروتئینی فیبروئین، مواد معدنی و سریسین می باشد که خاصیت معجزه آسایی در صنعت آرایشی و بهداشتی و در پوست صورت و بدن دارند.

در واقع سریسین باعث جذب رطوبت در پوست می‌شود ‌‌‌‌‌‌و خاصیت دهیدراته و خشک بودن پوست را از بین می برد و باعث درخشش بیشتر آن می شود، از ویژگی بارز و مهم دیگر پیله ابریشم آرایشی این است که سرشار از کلاژن می باشد، در واقع با گذشت زمان کلاژن موجود در پوست که وظیفه کشسانی و درخشندگی پوست را دارد کم میشود و با بالا رفتن سن چین وچروک و درخشش و لطافت پوست صورت از بین می‌رود، اما با استفاده از محصولاتی که سرشار از کلاژن می‌باشند مانند پیله ابریشم آرایشی در مدت زمان متوالی تا حدودی می‌تواند کلاژن مورد نیاز پوست را تأمین کند و درخشش و صافی را به پوست برگرداند. همچنین چون پیله ابریشم آرایشی سرشار از مواد طبیعی می باشد باعث می‌شود که پوست مواد مغذی بیشتری را جذب خود کند و شاهد جوانسازی بیشتر پوست شود.

در واقع با استفاده از پیله ابریشم آرایشی در مدت زمان مشخص مانند یک لایه بردار و پاکسازی عالی برای پوست شما می‌باشد. در واقع پیله ابریشم دارای پروتئین فیبروئین می باشد که مانند لایه بردار پوست مرده را از بین میبرد و باعث می‌شود پوست تحریک شده و کلاژن تولید کند و در نتیجه پوستی صاف جایگزین پوست کدر قبلی شود.

از ویژگی‌ مهم و قابل توجه دیگر پیله ابریشم آرایشی این است که پوست را از اشعه‌های مضر آفتاب و اشعه فرا بنفش حفاظت بسیار زیادی می‌کند و رسیک ابتلا به سرطان پوست را بسیار کم می‌کند.

صادرات عمده پیله ابریشم آرایشی خالص

صادرات عمده پیله ابریشم آرایشی خالص در حال حاضر پیله ابریشم از دسته محصولات ارگانیک و طبیعی می باشد ک دلیل خاصت فراوانش برای پوست بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. همچنین مزاکز تولید و عرضه فراوانی انواع پیله ابریشم با کیفیت های عالی تولید کرده و به صورت عمده پیله های ابریشمی خالص را به کشورهای مختلف در جهان صادر می‌کنند. لازم به ذکر است بازار تقاضا و صادرات پیله باعث رونق تولید این محصول در کشور شده است. خریداران برای خرید پیله ابریشمی خالص می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز و یا سایت های معتبر معرفی شده می‌توانند، پیله‌ی ابریشم آرایشی خالص را در بسته بندی و تعداد مورد نظر خود خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *