ماسک کرم ابریشم

پخش عمده ماسک صورت کرم ابریشم

زیبایی از دیر باز مورد توجه بانوان بوده است. پوست زیبا و عاری از کک و مک و چین و چروک دغدغه ی زنان از دیر باز است.امروزه علاوه بر زنان ،آقایان نیز به جوانی پوست صورت اهمیت می دهند. برای زیبا ماندن باید چند فاکتور را رعایت کرد،مانند،استفاده ازکرم،خواب کافی،تغذیه ی مناسب،استفاده از ماسک های آب رسان و…… ماسک صورت کرم ابریشم نمونه ی بسیار خوبی است براب رسیدگی شما به پوست صورتتان،فروش ماسک را از طریق سایت نیز انجام می دهند. انواع ماسک ها خواص مختص به خود را دارند.

پخش عمده ماسک صورت کرم ابریشم

اطلاعاتی درباره کیفیت ماسک صورت کرم ابریشم

اطلاعاتی درباره کیفیت ماسک صورت کرم ابریشم

ماسک صورت کرم ابریشم دارای کلاژن و ویتامین E,C است که برای آبرسانی و جلوگیری از پیری زود رس پوست استفاده می شود.ماده ی اصلی سازنده ی آن ۱۸ نوع اسید آمینه بوده که به درون پوست نفوذ می کند و آن را مرطوب نگه می دارد.با رادیکال های آزاد که موجب پیری پوست می شود مقابله کرده و آنها را سرکوب می کند. ماسک ابریشم یا به صورت تیوپی و یا به صورت ورقه ای تولید می شود.و خواص مرطوب کنندگی و روشن کنندگی بالایی دارد.ماسک کرم ابریشم برای انواع پوست مناسب است خصوصا پوست های خشک و آسیب دیده.شما میتوانید پس از پاکسازی پوست،بعد از میکرونیدیلینگ،میکرودرم و کربوکسی از آن استفاده کنید.

روش استفاده ی این ماسک ها بسیار راحت است.اول صورت خود را با شوینده مناسب نوع پوست می شوریم و سپس ماسک صورت کرم ابریشم را بر روی صورت قرار می دهیم و بعد از گدشت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه ماسک را بر داشته و صورت را با آب ولرم شست و شو می دهیم. و درآخر صورت را با حوله ای گرم و مقداری کرم اب رسان ماساژ داده تا تمام مواد موجود در ماسک به طور کامل جذب گردد.ماسک کرم ابریشم کیفیت بسیار بالای دارد چون توسط لابراتورهای پیشرفته و افراد مجرب تولبد می گردد .قیمت این ماسک با توجه به کارایی بالی آن پایین است، و موجب کاهش هزینه های فیشیال و مراقبت و زیبایی می شود.

بازار فروش ماسک صورت کرم ابریشم

بازار فروش ماسک صورت کرم ابریشم

بازار فروش ماسک های صورت کرم ابریشم به دو روش حضوری و آنلاین صورت می گیرد.افرادی با دریافت پورسانت از فروش خود به تمامی مراکز بهداشتی ،آرایشی و همچنین داروخانه ها مراجعه می کنند و درصدد فروش انواع ماسک بر می آیند.خریداران با مراجعه به سایت های اینترنتی مختلف با ماسک و خواص شگفت انگیز آن و قیمت باور نکردنی آن رو به رو می شوند و می توانند انواع ماسک از جمله کرم ابریشم را خریداری کنند. مشاوران مرکز با مشتریان تماس برقرار می کنند و آنها را در انتخاب ماسک مناسب پوست راهنمایی می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *