پیله ابریشم

مرکز پخش پیله ابریشم مخصوص پوست

مرکز پخش پیله ابریشم مخصوص پوست، پیله ابریشم مرغوب را برای رفع نیاز تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی با پایه ارگانیک عرضه می‌نماید. پیله ابریشم از جمله ترکیباتی است که در تولید انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها و ماسک‌های ترمیم کننده و جوان‌ساز پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و واحدهای تولیدی محصولات آرایشی از خریداران اصلی پیله ابریشم هستند.

مرکز پخش پیله ابریشم مخصوص پوست

نحوه پرورش پیله کرم ابریشم

نحوه پرورش پیله کرم ابریشم

نحوه پرورش پیله کرم ابریشم به روش سنتی در گذشته در بسیاری از مناطق دنیا رایج بوده است و یکی از فعالیت‌های اصلی کشاورزان مناطق مختلف دنیا بود. هر چند در دوره‌ای این پیشه مورد کم توجهی قرار گرفت اما در سال‌های گذشته پیله وری و پرورش پیله ابریشم و مشتقات آن دوباره رونق گرفته است.

برای پرورش پیله کرم ابریشم، در مرحله اول تخم نوغان تهیه شده در جعبه‌ای به همراه پارچه قرار داده می‌شود و پس از مدتی کرم‌ها به رنگ قهوه‌ای در می‌آید. 

پس از این مرحله جعبه‌های حاوی نوغان در محیطی تاریک و مرطوب قرار داده می‌شود تا کرم‌ها به زمان تغذیه برسند. عموماً از برگ درخت توت برای تغذیه کرم ابریشم استفاده می‌شود. 

پس از چهار دوره تغذیه، کرم‌ها در محلی مناسب برای پیله سازی قرار داده می‌شوند و جداسازی تارهای نازک ابریشم توسط کشاورز صورت می‌پذیرد. امروزه علاوه بر این روش سنتی، کارخانجاتی در سراسر جهان به روش مدرن تولید پیله کرم ابریشم و مشتقات مرتبط با آن را انجام می‌دهند.

تولیدات حاصل از این کارخانجات و کارگاه‌های کوچک خانگی به عنوان ترکیب اصلی در بسیاری از صنایع مانند نساجی و صنعت تولید داروها و کرم‌های ترمیم کننده پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان گفت توجه بیشتر به حوزه تولید پیله ابریشم می‌تواند اشتغالزایی خوبی به همراه داشته باشد. 

عرضه بدون واسطه پیله ابریشم مخصوص پوست

عرضه بدون واسطه پیله ابریشم مخصوص پوست

عرضه بدون واسطه پیله ابریشم مخصوص پوست توسط شرکت پخش و فروش آنلاین این محصول، شرایطی را فراهم نموده است که فعالان حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بتوانند بهترین و مرغوب‌ترین پیله ابریشم را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند.

عرضه پیله ابریشم در راستای تأمین نیاز واحدهای تولید اقلام آرایشی و بهداشتی در سال‌های اخیر توسط شرکت‌های پخش مستقیم افزایش یافته است و این امر موجب می‌گردد که بهترین پیله به دست تولید کنندگان برسد. 

از آنجا که پیله ابریشم و ترکیبات آن دارای خواص متعددی برای پوست است و اقبال مردم به محصولات ارگانیک در حوزه درمان‌ مشکلات پوستی بیشتر است، محصولات حاوی ابریشم و مشتقات آن دارای متقاضیان خرید بسیاری است و به همین دلیل عرضه کنندگان ابریشم در تلاش هستند که بهترین محصول به دست شرکت‌های تولیدی برسد. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *