پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

مرکز پخش پیله ابریشم آرایشی

پیله ابریشم آرایشی و بهداشتی محصولی بسیار لوکس و با قدمت طولانی است که معروف ترین محصول آن ماسک ابریشم است. اما جذابیت پیله های کرم ابریشم به این صنعت ختم نمی شود، پیله های ابریشم اکسیر جذابی برای پاکسازی، جوان سازی و شفاف سازی پوست صورت هستند.

تأثیر پیله ابریشم بر روی پوست صورت و از بین بردن جوش و آکنه شگفت آور است، بیش از این که پیله کرم ابریشم یک لایه بردار قدرتمند برای ترمیم پوست شما است و اگر می توانید جوش ها، زخم ها و زخم های صورت را از بین ببرید. پیله ابریشم این محصول اشرافی، زیبایی و درخشندگی پوست صورت شما را دگرگون می کند.

مرکز پخش پیله ابریشم آرایشی

مشخصات پیله ابریشم آرایشی

مشخصات پیله ابریشم آرایشی مشخصات پیله ابریشم آرایشی:

1- اولین و آسان ترین راه برای تشخیص ابریشم طبیعی از مصنوعی، لمس و مالش آن است. الیاف طبیعی در اثر مالش حرارتی تولید می شوند که الیاف مصنوعی قادر به تولید آنها نیستند. ممکن است کف دست خود را به آرامی روی پارچه یا فرش و هر محصول دیگری که از این الیاف ساخته شده است، بمالید. اگر بعد از مدتی احساس کردید کف دستتان گرم است، محصول مورد نظر را از الیاف ابریشم جدا کنید و به طور طبیعی ساخته می شود.

2- روش دوم برای تشخیص ابریشم طبیعی از مصنوعی، لوله گذاری یک تکه پارچه و برش آن از طریق یک حلقه باریک است. اگر پارچه به راحتی جا بیفتد ، به این معنی است که از ابریشم طبیعی در آن استفاده شده است، اما اگر به سختی از حلقه عبور کند یا اگر فرو رفته باشد ، از الیاف مصنوعی ساخته خواهد شد.

3- روش سوم برای تشخیص ابریشم طبیعی از مصنوعی، سوزاندن گوشه کوچکی از الیاف آن است. الیاف ابریشم طبیعی پس از نزدیک شدن قابل اشتعال می شوند و به زودی به خاکستر تبدیل می شوند و رنگ خاکستر سیاه و بوی سوزاندن مو دارد اما الیاف مصنوعی ابریشم پس از خاکستری سوزی سفید، نرم و گچی باقی می مانند و بوی سوختن کاغذ می دهد. این روش را می توانید برای فرشهای ابریشم نیز امتحان کنید.

4- می توانید از سولفات مس برای تشخیص این دو نوع الیاف استفاده کنید. ریختن سولفات مس روی الیاف طبیعی ابریشم، آن را حل می کند ، اما مصنوعی با سولفات مس واکنش می دهد و ثابت می ماند.

بازار فروش پیله ابریشم آرایشی

بازار فروش پیله ابریشم آرایشی بازار فروش پیله ابریشم آرایشی به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت های ارزان هستند می توانند با این مراکز در ارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید این محصول نمایند.

انواع پیله ابریشم آرایشی توسط تولید کننده های زیادی در کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بسیاری از این کالاها که توسط برنده های مختلف در طرح متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشورهای همسایه صادر می شوند. در بازار شهرهای مختلف این محصول در مدل های متنوع با قیمت متفاوت به فروش می رسند. بسیاری از این نمونه ها دارای جنسی مرغوب هستند که در بعضی از مراکز فروش با قیمتی مناسب فروخته می شود.

در بازار نیز این محصولات با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان به صورت عمده یا جزئی به فروش می رسند. این امر موجب شده است تا بسیاری از فروشندگان به این بازار برای تهیه مایحتاج خود مراجعه کنند. در سال های اخیر به دلیل خرید پیله ابریشم ارزان قیمت در بعضی از مراکز خرید و فروش، خریداران این کالا، اقدام به تهیه این محصولات به صورت عمده کرده اند، بسیاری از این خریدارها انواع این کالاها را به صورت مستقیم از برخی شعبه های مختلف فروش تهیه می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *