پیله ابریشم

مرکز خرید پیله ابریشم صنعتی آرایشی

مرکز خرید پیله ابریشم صنعتی آرایشی جهت تامین نیاز بازار به این محصول اقدام به ارائه آن با قیمت مناسب نموده است.

خریداران می توانند نیاز خود به این محصول را به صورت عمده از این مرکز خرید سفارش داده و آن را با بهترین کیفیت و قیمت دریافت کنند.

خریداران می توانند به طور مستقیم و بی واسطه بدون نیاز به مراجعه حضوری به این مرکز سفارش خود را به فروشنده اعلام کنند و آن را را در اسرع وقت در مکان مورد نظر خود دریافت نمایند.

مرکز خرید پیله ابریشم صنعتی آرایشی

مشخصات پیله ابریشم صنعتی آرایشی

مشخصات پیله ابریشم صنعتی آرایشی پیله ابریشم صنعتی آرایشی از جمله محصولات طبیعی به دست آمده از فرآیند پرورش کرم ابریشم است که سرشار از انواع پروتئین از جمله فیبروئین و سریسین استt علاوه بر این انواع مختلفی از ویتامین ها از قبیل ویتامین A و E در این محصول وجود دارند.

این پیله دارای مشخصات ویژه ای است و به همین دلیل استفاده از آن برای لایه برداری پوست و تولید انواع محصولات پروتئینی بسیار مرسوم است.

از مشخصات ظاهری این پیله می ‌توان به رنگ سفید آن اشاره کرد. این محصول در ابعاد تقریبی ۲ تا ۳ سانتی متر وجود دارد و با خارج کردن شفیره از داخل پیله می تواند در انواع کاربردهای آرایشی صنعتی از این محصول استفاده کرد.

این وسیله دارای بافتی نسبتاً خشن و زبر است که علت آن وجود رشته های پرز مانند ابریشمی است. میزان رطوبت موجود در این پیله حداقل مقدار ممکن بوده و کاملاً خشک می باشد.

قابلیت انحلال آن در آب بسیار اندک است و در تهیه انواع کرم ها و پودرهای آرایشی باید در باغ حلال های ویژه ترکیب شود تا بتواند در ساختار محصول نهایی قرار بگیرد.

این پیله دارای وزن بسیار کمی نیز می باشد و تراکم الیاف در آن چندان زیاد نیست.

فروش پیله ابریشم صنعتی آرایشی

فروش پیله ابریشم صنعتی آرایشی فروش پیله ابریشم آرایشی صنعتی توسط مرکز فروش برتر این محصول در بازار انجام می شود و برای این که خریداران این محصول را با قیمت گران تری از واسطه‌ها خریداری نکنند این مرکز فروش اقدام به ارائه وب سایت فروشگاهی اختصاصی برای پیله ابریشم صنعتی آرایشی کرده است.

خریداران می ‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق تماس تلفنی با مسئول فروش این مرکز ارتباط مستقیم داشته باشند و ضمن اطلاع از انواع مختلف این محصول و قیمت روز هر یک از آنها سفارش خود را اعلام کنند.

علاوه بر این خرید از طریق همین وب سایت نیز به راحتی امکان پذیر است و خریداران می توانند با مطالعه مشخصات این پیله و انواع مختلف آن سفارش خود را به صورت اینترنتی به این مرکز اعلام کنند.

خرید به روش های ذکر شده از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و محصول خریداری شده در کمترین زمان به دست خریدار خواهد رسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *