پیله ابریشم, پیله کرم ابریشم

مراکز پخش پیله کرم ابریشم

کرم ابریشم، از کرم هایی است که از برگ درخت توت، تغذیه می کند. این کرم اوایل تابستان تخم گذاری می کند و بعد از گذشت ۱۰ روز، لاروها از آن خارج می شوند. لاروها با مصرف برگ درخت توت به دور خود، تار تنیده و تبدیل به پیله می شوند. از پیله برای مصارف دارویی و درمانی و نیز برای تولید نخ ابریشم، استفاده می شود. این پیله ها در مراکز پخش پیله کرم ابریشم، توزیع می شوند و شما می توانید آن را به صورت حضوری یا اینترنتی، تهیه نمایید.

مراکز پخش پیله کرم ابریشم

اطلاعاتی درباره مزایای پیله کرم ابریشم

اطلاعاتی درباره مزایای پیله کرم ابریشم پیله ابریشم، متشکل از دو پروتئین فیبروئین و سریسین می باشد که علاوه بر خواص درمانی و بهداشتی، برای زیبایی پوست نیز کاربرد فراوانی، دارد از آن می توان، برای درمان انواع بیماری ها، بهره جست که عبارتند از:

• درمان مشکلات کبدی: سم زدایی کبد توسط پیله ابریشم، افزایش می یابد و مشکلات کبدی برطرف می شود.

• کاهش کلسترول: پیله ابریشم، نقش مثبتی برای کاهش کلسترول مضر خون، دارد.

• تقویت سیستم ایمنی: پیله ابریشم با کاهش میزان مواد شیمیایی و نگهدارنده، سبب تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به سرطان، می شود.

• تقویت عضلات: در صورت بروز مشکلاتی در عضلات، پیله ابریشم می تواند آن را، درمان و به افزایش حجم توده عضلانی، کمک کند.

• بهبود عملکرد مغز: این ماده شگفت انگیز برای بهبود مغز و عملکرد سیستم عصبی مرکزی، موثر می باشد.

• درمان بیماری قلبی: دانشمندان هندی دریافتند که با استفاده از پیله کرم ابریشم، می توانند نوعی بافت ترمیمی، برای بهبود سلول های آسیب دیده قلب بر اثر سکته، تولید کنند.

• درمان شکستگی استخوان: پژوهشگران با انجام بررسی های متعدد، موفق شدند با استفاده از پیله کرم ابریشم، ماده ای جایگزین به جای پلاتین تولید کنند که برای سلامت استخوان، موثر است.

• سلامت پوست: از پیله کرم ابریشم برای زیبایی و سلامت پوست، نیز می توان بهره گرفت. از آن می توان برای رفع آکنه، ایجاد لطافت و جوان سازی پوست و به عنوان آبرسان قوی و لایه بردار پوست و… استفاده کرد.

صادرات انواع پیله کرم ابریشم

صادرات انواع پیله کرم ابریشم امروزه صادرات انواع پیله کرم ابریشم، بعد از ۱۰ سال که با رکود مواجه شده بود دوباره از سر گرفته شده است. هم اکنون تولید پیله با کمترین هزینه در کارگاه های تولید پیله ابریشم، انجام می گیرد. این محصول باکیفیت و مفید، علاوه برتامین نیازهای داخلی، به کشورهای دیگر، صادر می شود. قیمت پیله با توجه به مرغوبیت آن، متفاوت می باشد. دولت با حمایت از صنعت نوغانداری، به نوغانداران، تخم نوغان دولتی، ارائه می کند و همچنین دولت، پس از تولید پیله ابریشم توسط نوغاندار، این محصول را به صورت تضمینی با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسانند. پیله ابریشم، علاوه بر مصارف دارویی _ درمانی و بهداشتی _ آرایشی، در تولید جلیقه ضد گلوله و …کاربرد دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *