پیله ابریشم, پیله ابریشم بهداشتی

مراکز پخش پیله ابریشم بهداشتی ارگانیک

پیله ابریشم بهداشتی ارگانیک در واقع یک ماده سفید رنگی است که از غده های دهانی کرم ابریشم ترشح می شود و بلافاصله منجمد می شود که ما آن را به رنگ سفید شفاف مشاهده می کنیم که دارای فواید بسیار زیادی برای سلامت پوست می باشد که در طب سنتی بسیار اهمیت دارد. در مراکز پخش پیله ابریشم این محصول به صورت بسته ای توزیع می شود.

مراکز پخش پیله ابریشم بهداشتی ارگانیک

طریقه استفاده پیله ابریشم برای پوست

طریقه استفاده پیله ابریشم برای پوست پیله ابریشم بهداشتی برای سلامت و زیبایی پوست بسیار موثر می باشد و این مفید بودن به سبب وجود پروتئین های بسیار زیادی است که در این پیله که همچون پنبه نرم و لطیف است وجود دارد. روش استفاده از پیله ابریشمی بسیار راحت می باشد که از آن می توان به منظور های مختلفی مانند جوان سازی پوست، نرم و لطیف کردن پوست و بر طرف کردن سیاهی و پف زیر چشم ها استفاده کرد.

طریقه استفاده از پیله بهداشتی ابریشم به این صورت است که ابتدا پیله را در آب جوش قرار می دهیم تا به خوبی نرم شود سپس آن را روی انگشت اشاره قرار داده و به آرامی روی پوست می کشیم البته باید قبل از استفاده پوست را شسته و مقداری خیس باشد. بعد از کشیدن پیله ابریشم روی پوست مشاهده می کنیم که رنگ آن تیره می شود و این گونه منافذ باز پوست و آلودگی روی آن را به خوبی تمیز می کند.

از جمله خصوصیات خوب پیله ابریشم می توان به مرطوب کردن پوست، لایه برداری، سفت شدن پوست، روشن و سفید شدن پوست و … اشاره کرد که به خاطر همین موارد میزان تقاضا برای خرید آن بالا می باشد. خرید پیلیه ابریشم ارگانیک را می توان از داروخانه های موجود در سراسر کشور انجام داد که بیشتر به صورت بسته بندی می باسند که درون هر بسته تعداد مشخصی پیله موجود می باشد. علاوه بر استفاده از پیله ابریشم به صورت جداگانه باید دانست که از آن برای تهیه برخی از مواد آرایشی هم استفاده می کنند.

قیمت روز پیله ابریشم بهداشتی ارگانیک

<a href=قیمت روز پیله ابریشم بهداشتی ارگانیک” class=”img-responsive aligncenter”> قیمت پیله ابریشم ارگانیک به مواردی از این قبیل وابسته است: میزان تولید آن در سال توسط پرورش دهندگان کرم ابریشم، تازه یا خشک بودن پیله و میزان تقاضا برای خرید آن به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای آن بیان کرد و این است که قیمت آن دائما در حال نوسان می باشد. برخی از مراکز خرید که دارای سیستم خرید آنلاین می باشند قیمت پیله ابریشم را به صورت بروز رسانی شده نمایش می دهند که این سایت ها برای اطلاع از قیمت روز پیله منبع آگاهی خیلی خوب و واقعی می باشند.

1 نظر در “مراکز پخش پیله ابریشم بهداشتی ارگانیک

  1. رضایی گفت:

    سلام . قیمت پیله ابرایشم چنده چه تعداد داخل بسته ش هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *