پیله ابریشم

مراکز عرضه پیله ابریشم مخصوص صنعت بهداشتی

امروزه با افزایش سطح آگاهی مردم در استفاده از مواد آرایشی بهداشتی

طبیعی، پیله ابریشم مخصوص بهداشتی که حاصل ریسیدن تار از کرم ابریشم است و خواص متعددی برای پوست و زیبایی دارد، متقاضی زیادی یافته است و از فروش بالایی برخوردار است و مراکز عرضه این محصول پر کاربرد ارزشمند، آن را به صورت بسته بندی های بهداشتی برای مصارف مختلف عرضه می کنند.

مراکز عرضه پیله ابریشم مخصوص صنعت بهداشتی

کاربرد پیله ابریشم در صنایع بهداشتی آرایشی

کاربرد پیله ابریشم در صنایع بهداشتی آرایشی کاربرد پیله ابریشم در صنایع بهداشتی آرایشی بسیار زیاد است و نقش آن در سلامت پوست به اثبات رسیده است و چون ارگانیک و طبیعی است هیچ گونه ضرری برای پوست ندارد، از این رو استفاده و فروش بالایی دارد.

پیله ابریشم  دارای انواع ویتامین، کمی فیبر و دو نوع پروتئین بسیار مهم به نام فیبروئین و سریسین است که پیله را تشکیل می دهند و برای سلامت پوست بسیار اهمیت دارند و باعث پاکسازی پوست، لایه برداری، سفید کردن، از بین بردن جوش های سرسیاه، آکنه، رفع چین و چروک و جوان سازی پوست می شوند؛ همچنین پیله ابریشم بسیار نرم و لطیف است و باعث لطافت موی سر می شود، در اصطلاح موی سر را مانند ابریشم نرم می کند.

تولید کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی پیله را از پرورش دهندگان  کرم ابریشم خریداری می کنند، پروتئین و مواد با ارزش آن را جدا می کنند و در ساخت انواع کرم های سفید کننده، مرطوب کننده، لوسیون ها، پاک کننده ها، ریمل و رژ لب، شامپو و غیره ب کار می برند و وسایل آرایشی با کیفیتی تولید می کنند. همچنین در بسیاری از سالن های زیبایی از پیله ی تر برای استفاده طبیعی به عنوان ماسک صورت برای آبرسانی به پوست استفاده می کنند.

بازار خرید پیله ابریشم بهداشتی

بازار خرید پیله ابریشم بهداشتی امروزه مردم به سلامت پوست خود اهمیت بسیاری می دهند و با افزایش سطح آگاهی عموم کمتر از لوازم آرایشی شیمیایی استفاده می شود، چون این مواد در دراز مدت نتبجه می دهند و استفاده زیاد آن ها باعث از بین رفتن بافت پوست می شوند؛ به همین دلیل بازار خرید پیله ابریشم بهداشتی بسیار داغ است و تقاضای زیادی از سوی مصرف کنندگان دارد.

پیله ابریشم به صورت بسته بندی های چندتایی به فروش می رسد و قیمت آن به عوامل مختلفی مانند: قیمت غذای کرم، هزینه ای که برای نگهداری کرم و جداسازی پیله از کرم صرف می شود و غیره بستگی دارد، همچنین قیمت پیله تر و خشک نیز متفاوت است.

عرضه کنندگان این محصول دارای وب سایت های اینترنتی هستند که پیله ابریشم را با قیمت مناسب به صورت غیر حضوری و مستقیم به فروش می رسانند. شما می توانید برای خرید پیله به این سایت ها مراجعه کنید و هر اندازه که لازم دارید سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید؛ به این صورت می توانید خرید غیر حضوری مطمئنی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *