پیله ابریشم

مراکز خرید پیله ابریشم اصفهان

 پیله ابریشم اصفهان یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع پیله می‌باشد. به سبب افزایش پرورش کرم ابریشم در استان اصفهان، بازار فروش پیله ابریشم برای مصارف آرایشی و بهداشتی داغ شده است. این استان از بزرگترین مراکز تولید و پرورش کرم ابریشم در ایران می‌باشد. امروزه استفاده از پیله ابریشم بسیار رونق یافته است و متخصصان نیز خواص فوق العاده آن را تایید کرده اند.

مراکز خرید پیله ابریشم اصفهان

تغذیه پوست با پیله ابریشم

تغذیه پوست با پیله ابریشم کرم ابریشم برای اولین بار در کشور چین کشف شد. چینی ها به طور اتفاقی متوجه خواص پیله ابریشم و بافت منحصر به فرد آن شدند. از آن پس شروع به تولید پارچه های ابریشمی و تجارت این پارچه به سایر سرزمین ها کردند. پس از مدتی خواص دیگر پیله ابریشم توسط زنان چینی کشف شد. افرادی که به ساخت پارچه ابریشم مشغول بودند و مدت زمان زیادی پیله های کرم ابریشم را لمس می‌کردند متوجه لطافت و نرمی پوست خود شدند. به همین دلیل چندین سال است که زنان چینی و آسیایی از خواص درمانی پیله ابریشم برای پوست خود استفاده می‌کنند. پیله ابریشم به دلیل داشتن دو نوع پروتئین مهم به نام فیبروئین و سریسین که دارای 15 نوع آمینو اسید فعال و مفید هستند به تغذیه پوست و پیله کمک می‌کنند. برای استفاده از پیله های ابریشم کافی است چند عدد از پیله ها درون آب داغ بیندازید تا کاملا خیس بخورند. پروتئین موجود در پیله ها در اثر خیس شدن آزاد می‌شوند. ناحیه مورد نظر از پوست را کاملا تمیز کنید تا آلودگی روی پوست وجود نداشته باشد سپس پیله ها را از  آب خارج کرده و داخل انگشت اشاره خود قرار دهید و به صورت دورانی و آرام بر روی پوست خود ماساژ دهید.

خواص پیله ابریشم:

  • آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت آن
  • لایه برداری پوست
  • رفع چین و چروک های سطحی
  • پاکسازی منافذ پوست و کوچک کردن آن ها
  • خاصیت سفید کنندگی و روشن کنندگی پوست
  • رفع جوش های سر سیاه
  • از بین بردن تیرگی و التهاب زیر چشم
  • بهبود آفتاب سوختگی پوست
  • ایجاد نرمی و لطافت پوست
  • کلاژن ساز و سفت کننده پوست

این پیله های شگفت انگیز به مرور زمان پوست شما را شفاف و بدون نقص می‌کند. استفاده از پیله ی کرم ابریشم کاملا بدون عوارض است. 

عرضه کننده پیله ابریشم اصفهان

عرضه کننده پیله ابریشم اصفهان برای خرید پیله ابریشم تازه و باکیفیت  لازم است از مراکز معتبر و مطمئن خرید نمایید. عرضه پیله ابریشم در اصفهان سالانه به مقدار زیادی صورت می‌گیرد. خرید آنلاین و اینترنتی از طریق سایت های فروش این امکان را برای خریداران فراهم کرده است تا در سریع ترین زمان وبا صرف کمترین انرژی محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. برای خرید پیله ابریشم درجه یک اصفهان کافی است با کارشناسان فروش مجموعه پیش رو تماس حاصل کنید و پس از کسب اطلاعات کافی خرید عالی و مطمئنی را تجربه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *