پیله ابریشم

قیمت پیله ابریشم بهداشتی در بازار داخلی

قیمت پیله ابریشم بهداشتی در بازار داخلی با توجه به کیفیت عالی و درصد خلوص بالا و اصل بودن محصول بسیار مناسب و فوق العاده ارزان می باشد. از پیله ابریشم در صنایع مختلف جهت تولید مواد مختلف استفاده می شود. این ماده کاملا طبیعی بوده و دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد می باشد. پیله ابریشم خالص با بهترین کیفیت در داخل کشور تولید و در بازار داخلی عرضه می گردد.

قیمت پیله ابریشم بهداشتی در بازار داخلی

پیله ابریشم بهداشتی، ماده اولیه صنایع مختلف

پیله ابریشم بهداشتی، ماده اولیه صنایع مختلف از پیله ابریشم با کیفیت عالی در صنایع مختلف استفاده می شود. در صنایع مختلفی از جمله نساجی، پزشکی، دارویی و بهداشتی و نظامی و تولید پارچه از این پیله ها استفاده می شود. در صنایع نظامی جهت تولید لباس مقاوم و ضد گلوله از این ماده استفاده می شود. این لباس ها دارای صخامت استاندارد بوده و تا ۱۹ الی ۲۰ میلی متر می باشد. مقاله های بسیاری در این مورد نوشته شده است و تاثیر این ماده را به طور تخصصی بررسی نموده و این خاصیت پیله ابریشم و کیفیت ساختار آن به اثبات رسیده است. در صنعت نساجی و تولید نخ ابریشم این ماده بسیار پر استفاده است. نخ ابریشم جزء زیباترین و پر فروش ترین نخ ها در بازار می باشد. از این ماده در تهیه فیلتر هوا در ماسک های تولید شده در صنعت پزشکی استفاده می گردد. در نوارهای مخصوص بانداژ و پانسمان از ابریشم استفاده می شود زیرا خاصیت ضد عفونی ضد باکتریایی دارد. در بسیاری از مواد پلاتینی و فلزات نیز می توان از ترکیب این ماده بهره مند شد. در مجسمه سازی جهت افزایش مقاومت بافت درونی به کار می رود.

در صنعت ارایشی و تولید مواد بهداشتی نیز الیاف ابریشم پر کاربرد می باشند. این ماده طبیعی دارای انواع مواد معذی برای پوست می باشد. یک اب رسان قوی بوده و باعث مرطوب نگه داشتن پوست می شود. چروک های پوستی را از بین برده و یک لایه بردار قوی محسوب می شود. تمامی جوش های پوستی چرکی و سر سیاه و تیرگی زیر چشم را از بین خواهد برد. این ماده طبیعی یک کلاژن ساز قوی برای پوست محسوب می شود.

عوامل موثر بر قیمت پیله ابریشم بهداشتی

عوامل موثر بر قیمت پیله ابریشم بهداشتی عوامل زیای بر قیمت روز پیله ابریشم در بازار تاثیر گذار می باشند. اگر این ماده در مقدار زیاد در بازار ارائه گردد قیمت ها تعدیل گشته و مناسب خواهد بود. هم چنین میزان تقاضا نقش مهمی در تجارت و بازرگانی این محصول دارد. میزان تولید و فروش نخ ابریشم در بازار یکی دیگر از ملاک های مهم و تاثیر گذار در فروش این پیله ها می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *