پیله ابریشم

قیمت پیله ابریشم آرایشی مرغوب

پیله ابریشم آرایشی مرغوب یکی از محصولات پر استفاده آرایشی جهت تلطیف پوست صورت و بدن می باشد. قیمت این پیله ها تاثیر پذیر از عوامل مختلفی می باشد، بدین صورت که درجه کیفیت پیله های تولید شده این محصول را با قیمت های مختلفی برخوردار می کند، از جانبی دیگر نوسانات موجود در بازار قیمت پیله های ابریشم را متغیر کرده است، به همین دلیل استعلام از قیمت به روز شده ضروری می باشد.

قیمت پیله ابریشم آرایشی مرغوب

تشخیص پیله ابریشم مرغوب

تشخیص پیله ابریشم مرغوب از زمانی که کارگران چینی کارخانه نساجی پی به ویژگی نرم کنندگی پیله های ابریشم بردند، این محصول ورود قدرتمندی به صنعت آرایشی بهداشتی داشت. با وجود گذشت سال ها، هنوز استفاده از پیله های ابریشم یکی از محصولات مراقبت پوست طبیعی محسوب می شود، که اثرات شگفت انگیز استفاده از آن را در همان روزهای ابتدایی خواهید دید.

اما نکته ای که نیاز است به آن توجه کنید، این می باشد که، پیله های ابریشمی فارغ از نوع طبیعی و مصنوعی، از درجه کیفیت های مختلفی هم برخوردار هستند. دلیل تفاوت در کیفیت و مرغوبیت پیله ابریشمی طبیعی نحوه فرایند پرورش آن ها می باشد.

هنگام خرید برای تشخیص پیله ابریشمی مرغوب نیاز است به نکاتی توجه کنید، تا تمییز دادن محصول با کیفیت از بی کیفیت برایتان سهل گردد:

  • نیاز است گوشه ای از پیله را به صورت مالشی روی دست خود بکشید، اگر تولید گرما کرد یعنی این محصول طبیعی هست و از درجه کیفیت بالایی برخوردار است.
  • هر چه لطافت و نرمی پیله های بیشتر باشد نشان از مرغوبیت آن دارد.
  • رنگ پیله ها فاکتور مهمی در میزان مرغوبیت آن ها هستند، بدین صورت که اگر فرایند پرورش به خوبی صورت گرفته باشد، رنگ آن ها کاملا سفید است.
  • وزن پیله ابریشمی اصل بسیار سبک است،
  • مقاومت پیله های ابریشم مرغوب بسیار بالا می باشد، به گونه ای که به راحتی بافت آن آسیب نمی بیند.

بی شک به دلیل آن که پیله ابریشم آرایشی قرار است به صورت مستقیم با پوست صورت و بدن ما در تماس باشد، نیاز است از درجه کیفیت آن مطمئن باشیم.

عرضه پیله ابریشم آرایشی مرغوب

عرضه پیله ابریشم آرایشی مرغوب خوشبختانه کشورمان تولیدکننده های بزرگ و شناخته شده ای در حوزه تولید و پرورش پیله های ابریشم دارد، به همین دلیل عرضه آن به صورت مستقیم در داخل کشورمان به راحتی صورت می گیرد، و اینگونه دسترسی به خریداران آسان می گردد.

عرضه بیشتر پیله های ابریشمی به کارخانه های تولید لوازم آرایش صورت می گیرد، که یا از آن ها به عنوان مواد اولیه محصولات مراقبتی پوست استفاده می کنند، یا پیله ها را به گونه ای بسته بندی می کنند تا به صورت مستقیم از آن ها به روی پوست صورت بهره برده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *