پیله ابریشم

قیمت پیله ابریشم آرایشی استاندارد

پیله ابریشم آرایشی استاندارد خواص درمانی بسیاری برای پوست به همراه دارند که پیله ابریشم ضد چروک همانطور که از عنوان آن می شود حدس زد محصولی برای پیشگیری و به تعویق انداختن چروک های زود هنگام می باشد. آیا می دانید مشخصه های مهم پیله ابریشم آرایشی استاندارد به چه صورتی است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را متوجه شوید.

قیمت  پیله ابریشم آرایشی استاندارد

مشخصات پیله ابریشم آرایشی استاندارد

مشخصات پیله ابریشم آرایشی استاندارد پیله ابریشم در حقیقت نوعی لیف پروتئینی می باشد که دارای پروتئین های مختلف همچون فیبروئین، سیریسین، کربوهیدرات، چربی، واکس و مواد معدنی زیادی است و به همین جهت امروز دارای کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون همچون صنعت نساجی، صنعت آرایشی، صنعت دارویی و … می باشد. کافی است یک بار از پیله ابریشم بر روی پوست خود استفاده کنید تا هر گونه شک و تردیدی که که ممکن است نسبت به اثرگذاری و خواص بی نظیر این پیله داشته باشید، سریعا بر طرف شود. پیله ابریشم سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه است که به حفظ سلامت سلول های پوستی ما کمک می کند و باعث می شود پوستی جوان و درخشان داشته باشیم.

برخی از خواص و فواید و مشخصات پیله ابریشم این پیله به شرح زیر هستند:

  • به راحتی می توانیم جوش های سرسیاه بینی و صورت را با پیله ابریشم از بین ببریم.
  • در صورت استفاده جهت تقویت پوست از بهداشت لازم برخوردار باشد‌ و منجر به ایجاد آلرژی و حساسیت های پوستی نگردد.
  • پیله ابریشم همچنین دارای رنگ شفاف و سفیدی می باشد که دارای دوام بالا و مقاومت زیادی خواهد بود.
  • این پیله‌ها همچنین بسیار نرم و لطیف هستند و از وزن سبکی برخوردار می باشند و به همین جهت امکان حمل و جابجایی آنها به راحتی میسر خواهد شد.

فروشندگان پیله ابریشم آرایشی استاندارد

فروشندگان پیله ابریشم آرایشی استاندارد با توجه به کارایی بالایی که پیله ابریشم دارد به همین جهت بسیاری از افراد از خواص آنها بهره لازم را می‌برند و از این رو تقاضا برای خرید پیله ابریشم از سوی مشتریان داخلی و خارجی بسیار بالا است و از این رو حجم بالای از تولیدات این محصول به کشورهای مختلف صادر می گردد.

این مرکز از فروشندگان پیله ابریشم آرایشی است و با تولید پیله ابریشم اصل و درجه یک و ارائه محصولی مرغوب و با کیفیت در راستای جلب رضایت مشتری تلاش می کند تا بتواند به بهترین صورت پاسخگوی انتظارات شما عزیزان باشد. عرضه پیله ابریشم به صورت تخصصی صورت می گیرد و مراکز طب سنتی، داروخانه ها و مراکز ارائه لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله خریداران عمده این محصول می باشند. مزیت مهم دیگری که این پیله های ابریشم دارا می باشند قیمت مناسب در برابر اثر تضمینی آن نسبت به دیگر محصولات مراقبتی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *