ماسک پروتئین ابریشم, ماسک ورقه ای ابریشم

قیمت ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم

قیمت ماسک ورقه ای ابریشم به فاکتورهای متعددی از جمله درصد پروتئین موجود در این ماسک به همچنین کیفیت آن بستگی دارد نحوه خرید مشتری نیز در نحوه قیمت گذاری آن به طرز قابل توجهی موثر میباشد. به این صورت که هر چقدر مشتری محصول را بدون دخالت دست واسطه ها خریداری کند قطعاً قیمت کمتری نیز بابت آن پرداخت خواهد کرد ماسک پروتئین ابریشم جزو ماسک های بسیار موثر در صنعت آرایشی و بهداشتی طبقه‌بندی می‌شود.

قیمت  ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم

شیوه استفاده از ماسک ورقه ای ابریشم

شیوه استفاده از ماسک ورقه ای ابریشم پیله ابریشم سرشار از پروتئین و کربوهیدرات می باشد همین مسئله آن را به یک ماست که بسیار مقوی و تاثیرگذار برای پوست و جوانسازی آن تبدیل کرده است. این ماسک به عنوان یک ماسک موثر برای رفع چروک صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما نیز از این ماسک به عنوان یک محصول برای جوانسازی و آبرسانی به پوست صورتتان استفاده می‌کنید قطعاً در کوتاه‌مدت نتیجه‌ای شگفت‌انگیز آن را خواهید دید در این مقاله سعی کرده ایم شیوه استفاده از ماسک ورقه ای ابریشم را به شما آموزش دهیم؛

  1. در ابتدا صورت خود را به وسیله آب و یک پاک کننده ملایم به خوبی شستشو دهید و تمام آلودگی ها و چربی های صورت خود را برطرف نمایید همچنین صورت شما برای استفاده از این ماسک باید عاری از هرگونه لوازم و مواد آرایشی باشد.
  2. در مرحله دوم ماسک را بر روی پوست صورت خود قرار داده و اجازه بدهید ۵ الی ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت شما قرار بگیرد.
  3. وقتی که پوست صورت خود را شستشو داده و خشک کرده‌اید یک حوله گرم را به مدت چند دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید تا مواد فعال ماسک به صورت کامل به منافذ پوست شما جذب شوند‌.
  4. دقت داشته باشید که حوله شما نباید زیاد از حد گرم باشد بلکه فقط بلند بودن و کمی گرم بودن آن کافی است.

مرکز خرید ماسک پیله کرم ابریشم

مرکز خرید ماسک پیله کرم ابریشم در سالهای اخیر استفاده از پیله ابریشم در صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار رواج پیدا کرده است بنابراین مراکز زیادی نیز اقدام به فروش ماسک های دارای ترکیبات پروتئین ابریشم و همچنین کربوهیدرات ابریشم نموده اند شما نیز می توانید برای خرید ماسک ابریشم به مراکز معتبر فروش آن مراجعه کرده و بسیار با کیفیت این محصول را خریداری نمایید.

ما نیز به عنوان یکی از مراکز فروش این محصول اقدام به توزیع مستقیم و بدون واسطه آن نموده ایم شما می توانید این محصول را به عالی ترین کیفیت ممکن و بهترین قیمت موجود از وب سایت فروشگاهی ما خریداری نموده و بهترین استفاده را از آن ببرید. قطر هنگام استفاده از این ماه شاهد تاثیر فوق العاده آن خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *