پیله ابریشم

فروش پیله ابریشم آرایشی با قیمتی استثنائی

پیله ابریشم مخصوص زیبایی

به تعدادی از رشته های پروتئینی که از کرم ابریشم به دست آید، پیله ابریشم می گویند که از آن در صنایع نساجی و تولید محصولات آرایشی بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد. خواص بی نظیر و فوق العاده برای پوست باعث افزایش فروش پیله ابریشم آرایشی شده است.

فروش پیله ابریشم آرایشی با قیمتی استثنائی

خواص پیله ابریشم آرایشی برای پوست صورت

خواص پیله ابریشم آرایشی برای پوست صورت رطوبت رسانی، لایه برداری و سفید کردن پوست، پاکسازی و رفع چین و چروک، کلاژن سازی، از بین بردن جوش های سرسیاه و رفع پف زیر چشم از خواص پیله ابریشم آرایشی هستند.

پیله ابریشم به دلیل داشتن ویتامین A، سریسین، کربوهیدرات، ویتامین E و فیبروئین باعث لطافت و نرمی پوست می شود.

علاوه بر موارد گفته شده این پیله آمینو اسید هایی مانند آرژنین، لوسین، میتونین، ایزولوسین، لیزین، اسید گلوتامیک، سیستئین، سرین، ترئونین، آلانین و گلیسین را نیز داراست.

این محصول در مصارف پزشکی مانند پایداری استخوان ها، جایگزین تاندومها و التیام زخم های حاصل از حمله ی قلبی، نگهداری نمونه خون به مدت طولانی، تولید گازهای استریل و بانداژ های بهداشتی نیز کاربرد دارد.

نوع تغییرات فوق العاده کرم ابریشم در طی رشد، بی نظیر بودن ساختمان پیله ابریشم، راحتی پرورش کرم ابریشم و بسیاری موارد دیگر، استفاده از این محصول را در تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و پزشکی توجیه می کند.

تولید جلیقه ی ضد گلوله به دلیل استحکام بالا در صنعت نظامی و استفاده از نخ ابریشم برای تولید انواع پوشاک و فرش بافی از دیگر موارد مصرف پیله ابریشم است.

امروزه تمامی سطح جهان از فواید و خواص پیله ابریشم آگاهی دارند و به دنبال نوع با کیفیت آن هستند. همین دلیل باعث افزایش صادرات به کشورهای مختلف شده است.

قیمت نهایی فروش پیله ابریشم آرایشی

قیمت نهایی فروش پیله ابریشم آرایشی قیمت پیله ابریشم به دلیل استفاده زیاد و افرایش کاربردها متغیر رو به افزایش بوده و واردات و صادرات بسیار موفقی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

این محصول هم به صورت خشک و هم به صورت تر موجود بوده و قیمت های این دو نوع مختلف است.

عواملی مانند  هزینه نگهداری، جداسازی، قیمت غذای کرم و آماده کردن پیله برای موارد آرایشی قیمت روز پیله ابریشم را تعیین و نوسان قیمت این مراحل باعث افزایش قیمت پیله ابریشم آرایشی خواهد شد.

تعدادی از فروشگاه های اینترنتی این محصول، جنس پیله مورد فروش خود را ضمانت کرده و قیمت کمتری از بازار برای آن در نظر گرفته اند. خریداران در صورت نداشتن رضایت امکان برگرداندن محصول خریداری شده را دارند.

تولید این محصول یک صنعت منحصر به فرد در سطح کشور است و قیمت آن بر اساس پخته و یا خام بودن متفاوت است.

شرکت های خصوصی خریداران ثابت پیله ابریشم از نوغان داران هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *