پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

فروش عمده پیله ابریشم آرایشی

فروش پیله ابریشم آرایشی از طریق این مرکز فروش به صورت عمده و با بهترین و مرغوب ترین شکل محصول تولیدی در حجم عمده و با قیمت بسیار مناسب برای کلیه خریداران عزیز صورت می پذیرد.

فروش عمده پیله ابریشم آرایشی

استفاده از پیله ابریشم در صنعت آرایشی

استفاده از پیله ابریشم در صنعت آرایشی در صنعت آرایشی بهداشتی استفاده از پیـله ابریـشم که امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصول ارگانیک برای پوست می باشد.با بهترین روش ها برای جوان سازی و افزایش قدرت الاستیسیته پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

پیـله ابریشم با دارا بودن ویتامین های A و E و همچنین پروتئین هایی به نام کلاژن و الاستین و صمغ ابریشـم  است که خواص آن شامل:

رطوبت رسان پوست، سفید کننده پوست، لایه بردار پوست، رفع چین و چروک پوست، سفت کننده پوست، از بین برنده جوش سرسیاه، پاکسازی پوست و منافذ آن، از بین برنده پف زیر چشم، همچنین به دلیل وجود یک ماده معجزه آسا الاستین ساز یک کلاژن ساز عالی برای پوست است.

توصیه میشود که مانند طب سنتی زنان چینی و ژاپنی پیله کرم ابریشم را به صورت کامل و ارگانیک برای پوست خود استفاده کنید.

دوره استفاده از پیله کرم ابریشـم  سه هفته است. روش استفاده از پیله کرم ابریشـم برای پوست که توسط متخصصین پوست سفارش می شود :

پوست محل استفاده را با آب شست و شو می دهند.ابتدا دو عدد پیله ابریشم را داخل آب داغ انداخته و سه تا چهار دقیقه صبر کرده تا نرم شود.پوست محل استفاده را مرطوب می کنند وپیله هارا از آب خارج  و با انگشت اشاره صورت خود را به شکل دایره ای ماساژ می دهند.

کاربرد دیگر پیله ابریشم جهت آرایش این است که علاوه بر روز حتی در طول شب زمانی که می خوابید، باکتری ها به همراه چربی های ناخواسته روی صورتتان جمع می شوند که باید تمیزشان کنید.

اگر فرصت پاکسازی روزانه و شبانه راندارید ، اولویت با پاکسازی شبانه پوست است. پوستتان قبل از رفتن به تختخواب نیاز به تمیز کردن آلودگی، آرایش، چربی و گرد و خاکی که در طول روز رویش جمع شده، دارد.به خصوص آلودگی هوا که اثر شدیدی روی سلامت پوست دارد  پیله ابریشم یک کلاژن ساز عالی برای پوست است.

کاربرد پیله ابریشم بسیار فراوان است. ا‍ز پیله ابریشم برای تهیه پارچه های آراسته و مجلسی ابریشمی نیز استفاده می کنند  که یک نخ طبیعی است که از پیلهٔ کرم ابریشم گرفته می‌شود. عمده تشکیل دهنده آن پروتئین است. از نخ ابریشم، پارچه‌های ابریشمی می‌بافند که یکی از بهترین و نرمترین پارچه‌های دنیا به شمار می‌روند. 

‍ 

مراکز پخش پیله ابریشم آرایشی مرغوب

مراکز پخش پیله ابریشم آرایشی مرغوب این نمایندگی فروش یکی از بزرگ ترین مراکز پخش پیله ابریشم آرایشی مرغوب در سطح کشور می باشد و هم اکنون مفتخر است پاسخ گوی سفارشات تمامی شما خریداران عزیز در هر کجای کشور که هستید با احترام کامل باشد تا بتواند نهایی ترین درجه طبیعی و با کیفیت أین محصول را در اختیار تان قرار دهد.قیمت پیله ابریشم از این نمایندگی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *