پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

فروش عمده پیله ابریشم آرایشی 20 گرمی

پیله ابریشم به دلیل داشتن ویتامین های متعدد خواص بسیاری برای پوست دارد و در سال های گذشته بیش از پیش در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و کرم های درمانی مورد توجه قرار گرفته است. توزیع این محصول به منظور تامین مواد اولیه مورد احتیاج شرکت های تولید لوازم بهداشتی و آرایشی توسط مراکز مختلف صورت می‌پذیرد. عرضه و فروش عمده پیله ابریشم آرایشی 20 گرمی توسط مرکز پیش رو با قیمت استثنایی صورت می‌پذیرد. 

فروش عمده پیله ابریشم آرایشی 20 گرمی

خواص پیله ابریشم برای پوست

خواص پیله ابریشم برای پوست

پیله کرم ابریشم یکی از ملزوماتی است که بشر از گذشته برای تولید نخ از آن استفاده می‌کرده است و در بسیاری از کشورها تولید نخ ابریشم از این متریال مرسوم بوده است. طی فرآیند تولید نخ از پیله ابریشم، خواص درمانی و پزشکی پیله برای پوست مشخص شد.

مهمترین ترکیبات موجود در پیله کرم ابریشم شامل انواع مواد معدنی، ویتامین های مانند E و A، چربی، سیرسیناست، کربوهیدرات و پروتئین های مختلف مانند کلاژن و فیبروئین است. وجود این ترکیبات موجب شده است پیله کرم ابریشم دارای فوائد و خواص بسیاری برای پوست باشد. در ادامه برخی از این فوائد بررسی می‌شود:

  • پیله کرم ابریشم یک رطوبت رسان و آبرسان قوی است و از خشکی پوست جلوگیری می کند.
  • پروتئین های موجود در پیله کرم ابریشم این ماده را به یک کلاژن ساز قوی تبدیل کرده است که علاوه بر پیشگیری از چین و چروک پوست به کاهش چروک های پوستی کمک می‌کند.
  • ترکیبات موجود در پیله کرم ابریشم التیام بخش زخم ها و اسکارهای ناشی از سوختگی است. در تولید کرم‍‌های سوختگی و کرم‌های ترمیم کننده زخم نیز از پیله کرم ابریشم استفاده می شود.
  • پیله کرم ابریشم موجب روشن شدن و سفید شدن پوست می شود. همچنین به رفع تیرگی در نواحی مختلف بدن مانند سیاهی زیر چشم کمک می‌کند.
  • لایه برداری از پوست از دیگر خواص پیله کرم ابریشم است. به همین دلیل از این ماده برای تولید ماسک‌ها و کرم‌های لایه بردار استفاده می‌شود. 

تولید کننده پیله ابریشم آرایشی 20 گرمی

تولید کننده پیله ابریشم آرایشی 20 گرمی

تولید پیله ابریشم آرایشی در حجم‌های متنوع مانند 20 گرمی توسط شرکت تولید کننده این محصول و همگام با فناوری روز دنیا در این حوزه صورت می‌پذیرد. در گذشته پیله کرم ابریشم تنها به صورت سنتی تولید می شد اما در حال حاضر این محصول برای تامین متریال مورد نیاز شرکت‌های داروسازی به صورت صنعتی نیز تولید می‍شود.

فروش پیله ابریشم آرایشی در مرکز عرضه و فروش آنلاین این امکان را برای متقاضیان خرید عمده و کلی فراهم نموده است تا بتوانند مقادیر مورد نیاز خود را به صورت یکجا و با قیمت استثنایی و مناسب تهیه کنند و با صرف کمترین زمان و هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *