پیله ابریشم, پیله ابریشم ضدچروک

فروشگاه عمده پیله ابریشم ضدچروک

پیله ابریشم محصولی است که از پرورش کرم ابریشم به دست می آید. این کرم بعد از دوره پرورش پیله ای را به دور می تند که از جنش پروتئین خالص است و می تواند در تهیه پیله ابریشم ضد چروک مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای خواص بی شمار و مهم تر از همه صاف کردن چروک روی پوست صورت است و به همین دلیل به همین اسم نیز معروف است. فروشگاه پیله ابریشم ضدچروک اقدام به ارائه این محصول به صورت عمده کرده است و خریداران می توانند به راحتی این محصول را سفارش دهند.فروشگاه عمده پیله ابریشم ضدچروک

پیله ابریشم ضدچروک چگونه تولید می شود؟

پیله ابریشم ضدچروک چگونه تولید می شود؟ پیله ابریشم ضد چروک از پرورش نوع خاصی از کرم های خانواده حشرات به نام Bombix mori به دست می آید. این کرم طی دوران رشد خود از برگ درخت توت تغذیه می کند و پس از رسیدن به بلوغ به دور خود پیله ای پروتئینی و سفید رنگ می تند که غنی از اسیدهای آمینه است و به این ترتیب محصولی کاملا ارگانیک و سالم تولید می شود که از برگ های درخت توت و بدون هیچ گونه تغذیه اضافی به کرم ها حاصل می شود.

این پیله می تواند مستقیما یا به شکل ورقه ای در بسته بندی های خاص قرار داده شود و به عنوان ماسک صورت مورد استفاده قرار گیرد. تولید این محصول از پیله ها بسیار راحت انجام می شود و برای ارائه به خریداران در بسته بندی های مخصوص که امکان تماس هوا با آنها وجود ندارد قرار می گیرند.

این پیله خاصیت ضد چروک داشته که علت آن وجود انواع اسیدهای آمینه موجود در آن است که می تواند باعث ترشح کلاژن شده و به این ترتیب چروک ها صاف می شوند.

فروشنده بهترین پیله ابریشم ضدچروک

فروشنده بهترین پیله ابریشم ضدچروک

فروشنده پیله ابریشم ضد چروک بهترین این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی ارائه کرده است و بهترین نوع بسته بندی را برای این محصول در تهیه کرده است. این فروشنده برای دستیابی خریداران عمده به این ماسک با قیمت ارزان اقدام به فروش آن به صورت اینترنتی نموده است و خریداران می توانند به راحتی آن را از همین طریق درخواست کنند.

فروشنده اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی برای ارائه این پیله کرده است و به این ترتیب امکان سفارش اینترنتی را فراهم ساخته است تا خریداران بتوانند با مراجعه به این وب سایت سفارش خود را انجام دهند.

فروشنده همچنین قادر به تامین نیاز خریداران تعداد بالای این محصول است و آن را با پایین ترین قیمت ممکن در اختیار آنها قرار می دهد تا آنها نیز بتوانند جهت تامین نیاز مشتریان خود از آن استفاده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *